Beste F, ik kan niet met zekerheid zeggen of je met jouw test wel of niet zwanger bent. Is te lastig zo als buitenstaander. Wat ik wel weet vanuit oudersvannu.nl is dat de meeste zwangerschapstesten een beperkte tijd hebben waarin het resultaat betrouwbaar is. Controleer altijd voorafgaand aan het testen de gebruiksaanwijzing; vaak staat er dat je het resultaat binnen een bepaalde tijd (bijvoorbeeld 5 tot 10 minuten) moet aflezen. Als de test niet op het juiste moment of volgens de instructies is uitgevoerd, kan het resultaat onjuist zijn. Bijvoorbeeld bij onvoldoende urine of te weinig tijd in contact met het teststaafje. Sommige soorten zwangerschapstesten kunnen vervagen of veranderen als de urine opdroogt. Dit heeft geen invloed op de oorspronkelijke uitslag, maar kan verwarrend zijn. Ik zou zelf als ik in jouw situatie zat, als je het echt zeker wilt weten of je zwanger bent of niet, nog een keer een test doen en nipt de instructies en afleestijd van de gebruiksaanwijzing volgen. Heel veel succes! Hopelijk is het de uitkomst die je wenst <3!
Weet dat als je nog verdere vragen hebt, dan helpen we je graag!
Groetjes