Ook ik ben ontzettend blij met dit forum. Na al zo’n 3 jaar van klachten (nu 7) bij onze meid. Door de HA getest op schimmel (negatief) en zoveel andere verdenkingen over wat de oorzaak kon zijn.
Na de zoveelste nacht toch weer gaan Googlen en eindelijk hier terecht gekomen. De klachten zijn zo vergelijk. Pijn start vaak rond 23.00. Houdt zo’n 1-3 uur aan en echt zo’n erge pijn. Soms een paar nachten achter elkaar dan weer 1 nacht. Soms enkele weken er tussen, soms wel maanden. Ik had al vaak gekeken maar nooit iets gezien. Ik mocht ook niks aanraken van mijn dochter, dan ging ze door het dak van de pijn. Gesterkt door dit forum toch gevraagd of ze even heel dapper kon zijn en met een goede lamp er bij.. En ja hoor. In het begin van haar vagina een wormpje. Het lukt helaas niet deze weg te halen, wormpje ging verder naar binnen. Maar hopelijk doet het wormenkuurtje snel zijn werk. Na hoeveel dagen deed het zijn werk bij jullie? En hebben jullie na de twee weken nog vaker opnieuw Mebenzadol gebruikt? Komt het vaak terug? We gaan iig wat strakker op de handenwashygiene zitten… en hopelijk behoren te pijnlijke nachten snel tot het verleden.

Lieve ouders, mijn dochter nu inmiddels 9 heeft al jaren last van pijn in de nacht, maar niet continu. Maximaal 3x per jaar.

De problemen zijn gestart na haar BMR inenting. Toen was het een zware allergie reactie, overal op haar lichaam. Haar slijmvliezen en darmen waren zwaar aangetast.

Ik heb haar laten ontstoren en er kwamen toen ineens heel veel overgevoeligheden uit zoals: koezuivel, suiker, tarwe gluten, gist, schelpdieren, banaan en komkommer schil. We zijn alles gaan elimineren, zodat ze van binnenuit kon helen en herstellen.

Van de buitenkant haar in havermout badjes gedaan en ingesmeerd met kokosolie. Het hielp, maar we hebben haar heel lang op een strikt dieet gehad om haar darmen volledig te herstellen. Ook belangrijk om naar toxicvrije verzorgingsproducten te kijken (tandpasta, shampoo etc)! En ik heb haar Omega 3 olie gegeven (pure vloeibare olie).

Vanaf een jaar of 3,5/4,5 kon ze ook weer de producten eten uit bovenstaande lijst, maar wel met mate. Vanuit huis eigenlijk niet, maar bij anderen had ze nu meer ruimte en vrijheid. Ik merkte wel op, als ze te veel bewerkt voedsel had gegeten, had gesnoept of tarwe en koezuivel producten had gehad, dat haar slijmvliezen & darmen weer gingen irriteren.

Ze schreeuwde dan weer in de nacht van vreselijke pijn aan haar vagina, maar echt heel erg, met woorden als ik ga liever dood, dan dit voelen!

Van de buitenkant nooit wat te zien. Ik doe haar dan in een havermout badje, spuit er kno spray op en kokosolie. In bed zet ik rustgevende muziek op, ik kietel haar gezicht of rug, zodat ze weer rustig in slaap kan vallen. Ze gaat dan ook weer even op een strikt voedingsprotocol. Geen suikers, bewerkt voedsel, tarwe, gist en koezuivel. Het gaat dan weer over.

Wormpjes heeft ze ook een keer gehad, maar die pijn was anders. Uiteraard ook een andere behandeling, juist koud water etc. Wel belangrijk om inderdaad te kijken of dit de oorzaak is, wormkuur is dan belangrijk.

Helaas gaat het niet helemaal weg en blijft het 2/3x per jaar terugkomen en die pijn is echt heel erg, alleen herken ik het patroon nu erg goed. Slecht eten (en vergeet stress niet) zorgt ervoor dat het weer op komt zetten.

Nu zet ik soms een kommetje met kokend water naast haar bed met een washandje met havermout, handdoek onder haar billen en washandje op haar vagina leggen (eerst inspuiten met kno spray en kokosolie). Ze ligt dan tegen mij aan, ik zet de meditatie muziek op en kietel haar dan in slaap.

Hopelijk gaat het ooit een keer weg! Jullie zijn toppers, we weten met z'n allen hoe zwaar dit is. Liefs

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan