J Jolanda apr 19, 2025 #1 Beste ouder (s) ben een liefdevolle vrouw van 65 en zou graag oma willen zijn voor een kind of kinderen die geen oma hebben. IK heb een hoop liefde en aandacht te geven ik woon in Zuid-Holland.
Beste ouder (s) ben een liefdevolle vrouw van 65 en zou graag oma willen zijn voor een kind of kinderen die geen oma hebben. IK heb een hoop liefde en aandacht te geven ik woon in Zuid-Holland.
L Lillibet apr 20, 2025 #2 Wat een mooie post. Ik heb geen kinderen maar ik hoop voor je Jolanda, dat er wat reakties komen. Groetjes
Wat een mooie post. Ik heb geen kinderen maar ik hoop voor je Jolanda, dat er wat reakties komen. Groetjes
F fSyAD1048AhwQNZE apr 20, 2025 #3 Echt mooi dat je je als wens-oma zo openstelt voor anderen. Veel succes en zal zeker gaan lukken.
L Lillibet apr 20, 2025 #4 Even geleden was er een topic hierover. Ik zet de link er even neer opzoeknaareenopaenoma forum.oudersvannu.nl
Even geleden was er een topic hierover. Ik zet de link er even neer opzoeknaareenopaenoma forum.oudersvannu.nl