Verwijderd
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, we hebben een relatie van 6 jaar samen en ik ben heel blij met hem. Hij wil ook graag kinderen en we hebben het er vaker over gehadIs er een partner in dit verhaal?
Waarom wachten; ergens speelt ook in mijn hoofd dat ik dan de eerste ben van onze vriendengroep. Het lijkt me zo fijn om daar iemand in te hebben die dit al heeft meegemaakt.Wachten snap ik niet… je bent je al bewust van alles wat anders zal zijn. Als je dat ervoor over hebt zie ik geen probleem. Liever een zie je wel…. dan een wat als…
Tja voor hetzelfde geld willen zij ook niet de eerste zijn. Of misschien zijn sommige het al aan het proberen, maar vertellen dat nog niet?Waarom wachten; ergens speelt ook in mijn hoofd dat ik dan de eerste ben van onze vriendengroep. Het lijkt me zo fijn om daar iemand in te hebben die dit al heeft meegemaakt.
Als jullie het allebei willen, dan snap ik de twijfel niet. Laat anderen niet van invloed zijn en neem vooral de regie in eigen handen. Begin maar vast met foliumzuur slikken.Ja, we hebben een relatie van 6 jaar samen en ik ben heel blij met hem. Hij wil ook graag kinderen en we hebben het er vaker over gehad