Vraagje over de zwangerschapstest

Vanochtend om half 6 in de ochtend een test van clear blue gedaan. In eerste instantie zag ik niks. Hele drukke ochtend gehad en om 10 uur had ik zoiets van owja even kijken.
Nu zie ik een hele lichte blauwe streep. Maarja ben stiekem toch wel benieuwd. Zou t verkleurd kunnen zijn na een paar uur?

Altijd aflezen binnen de tijd. Heb zelf nooit een clearblue gedaan maar gewoon een test waar je een streep krijgt. Action is lekker goedkoop. Dus misschien zo een proberen? Volgens mij moet je het binnen 10 minuten aflezen, maar dat staat ook op de verpakking.

Na,afleestijd is de uitslag van de test niet geldig. Dit staat ook in de bijsluiter. Test weggooien en bij een volgende test op tijd aflezen. Test negatief? Dan de test meteen weggooien en niet meer naar kijken.

Ik pakte bij het testen altijd een kookwekker mee, normaal gesproken zit er ook een op je smartphone.
1 keer voor hoe lang de test in de straal moet. 1x voor het begin van de afleestijd, en 1x voor het einde van de afleestijd.

Wanneer er dan onverhoeds iets tussendoor komt, herinnert de kookwekker je er welaan, nog even te kijken.

Na de afleestijd is de test niet geldig.

Je kunt helaas geen conclusies trekken uit een test die je pas uren later hebt gecontroleerd. De streep die je ziet, kan gewoon een verkleurlijn zijn. Voor een betrouwbaar antwoord zul je een nieuwe test moeten doen.

Ik ben het hier niet mee eens. Ik heb 5 zwangersschappen achter de rug. En altijd test laten staan. Zelfs een dag. Gewoon action test. Die gaf alle 5keren na een dag pas een licht streepje. Was heel apart.. maar alle 5 de keren was ik hartstikke zwanger!!! Probeer de dag erna nog een dan zou je een streep binnen afleestijd moeten krijgen. Althans dat was bij mij wel.

Hoi allemaal een vraagje ik heb van de week test gedaan en dach een licht streep je daar op te zien en nu vandaag weer getest opnieuw en vervolgens niks te zien wel erg misselijk en gekke buien met eten en hoofdpijn ben best onzeker na twee miskramen hebben advies of tips

Hoi allemaal een vraagje ik heb van de week test gedaan en dach een licht streep je daar op te zien en nu vandaag weer getest opnieuw en vervolgens niks te zien wel erg misselijk en gekke buien met eten en hoofdpijn ben best onzeker na twee miskramen hebben advies of tips
In principe komen de meeste symptomen pas, wanneer er genoeg hormonen zijn om positief te testen.

Nou kan er bij testen ook weleens iets misgaan natuurlijk. Probeer het over 3 dagen even opnieuw met ochtend urine (en volgens gebruiksaanwijzing). Als je dan nog geen duidelijkheid hebt, bespreek het even met de huisarts.

Terug
Bovenaan