Wanneer vertellen?

Ik ben nu 7 weken. En we twijfelen of het zullen vertellen omdat het nog zo vroeg is. Maar ik heb heel erg last van mijn zwangerschapssymtomen. Ik drink geen koffie meer en heb steeds een vol gevoel en eet dus niet veel mijn (schoon)ouders hebben dat wel door. En zei wel tegen mijn man als ze het raden ga ik niet liegen.

Ik ben nu 7 weken. En we twijfelen of het zullen vertellen omdat het nog zo vroeg is. Maar ik heb heel erg last van mijn zwangerschapssymtomen. Ik drink geen koffie meer en heb steeds een vol gevoel en eet dus niet veel mijn (schoon)ouders hebben dat wel door. En zei wel tegen mijn man als ze het raden ga ik niet liegen.
Dat snap ik helemaal! En als ze gaan raden, is het misschien leuker om zelf te vertellen! Ik denk zelf maar zo, mocht het mis gaan, wil ik ook dat ze het weten dus dan kan het geen kwaad om het ze al te gaan vertellen. Wij gaan onze ouders het volgende week met 5/5,5e week al vertellen en close vrienden en vriendinnen en opa’s en oma’s na de vitaliteitsecho, die hebben wij pas met 8 weken. Wel jammer, want hoor dat anderen die al met 6,5e week hebben!

Terug
Bovenaan