Geur in mijn droom

Hallo allemaal,

Afgelopen nacht heb ik heel raar gedroomd. Het voelde als of er om mijn buik ineens een hele harde band werd gedaan en aanspande. Ik kreunde ook door de pijn, die overigens niet lang aan hield.

Daarna rook ik ineens een sigaretten lucht. Wat ik overigens heel vies vind dus nee ik rook niet en ook nooit gedaan. Werdt daarna ook meteen wakker. De pijn om de buik was er toen nog wel.

Ik was eerst bang dat er iemand in de kamer stond die dus rookte. Gelukkig niet!

Ik wist overigens niet eens dat je in je droom ook geuren kon ruiken!

Iemand een idee wat dit betekent?

Gen idee wat het betekend! Hoe ver ben je? Als je al wat verder in je zwangerschap bent, kunnen het harde buiken zijn. Dat je lichaam alvast aan het"oefenen" is met der bevalling straks. Fijn dat er niemand in de kamer stond te roken

Is het mogelijk dat je raam openstond? Soms hebben wij ook opeens wat rooklucht binnen. Dan zit er nog wel een tuin tussen de rokers en ons raam, maar als de wind verkeerd staat komt het toch binnen.

Tijdens mijn zwangerschap had ik veel intensere dromen dan normaal. Maar ik kan me ook niet herinneren van geuren gedroomd te hebben. (Wat niet meteen wilt zeggen dat het onmogelijk is natuurlijk.)

Veel zwangere vrouwen ervaren wel verandering op geur gebied. Zoals beter kunnen ruiken, of snel misselijk worden van een bepaalde geur.

Is het mogelijk dat je raam openstond? Soms hebben wij ook opeens wat rooklucht binnen. Dan zit er nog wel een tuin tussen de rokers en ons raam, maar als de wind verkeerd staat komt het toch binnen.

Tijdens mijn zwangerschap had ik veel intensere dromen dan normaal. Maar ik kan me ook niet herinneren van geuren gedroomd te hebben. (Wat niet meteen wilt zeggen dat het onmogelijk is natuurlijk.)

Veel zwangere vrouwen ervaren wel verandering op geur gebied. Zoals beter kunnen ruiken, of snel misselijk worden van een bepaalde geur.

Nee we hadden geen raam open. Ja in mijn vorige zwangerschap heb ik ook hele intense dromen gehad. Maar nooit geuren in mijn droom. Ik ruik ook beter net als in mijn vorige zwangerschap. Soms ruik ik (tot vervelends aan toe) meer dan mijn man.

Terug
Bovenaan