Overtijd maar negatieve test

Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje! Op 22 december heb ik mijn mirenaspiraal laten verwijderen. Op 23 december werd ik keurig volgens mijn cyclus weer ongesteld. Ik heb eigenlijk altijd, ook toen ik een spiraaltje had, een regelmatige cyclus van 27 dagen gehad. Nu kreeg ik op 12 januari een kleine bloeding, deze heeft 2 dagen aangehouden en het was echt heel minimaal. Ik dacht toen aan een innestelingsbloeding. Ik had ook enorm gevoelige borsten. Normaal krijg ik een dag of 2 voor mijn menstruatie al wat krampen in mijn onderbuik, deze bleven uit. Afgelopen maandag had ik weer ongesteld moeten worden, dat is echter nog steeds niet gebeurd. Ik heb inmiddels een paar keer getest, deze blijven ook negatief. Zijn er mensen die dit herkennen of advies hebben?
Groetjes, Larissa

Ik ben 22 weken. Toen mijn menstruatie uitbleef heb ik 2 dagen later een test gedaan. Negatief. 3 dagen later weer negatief. Ik had inmiddels wel dat ik geen koffie meer luste en ineens warm. Ik dacht ook aan opvliegers. Dus ik werdt wel bezorgd. Toen ik precies een week overtijd was dacht ik ik probeer het nog 1 x als het weer negatief is maak ik een afspraak bij de huisarts. Gelukkig wel positief.

Ik had de keren ervoor over de test heen geplast de laatste keer in een potje geplast. Ik gebruik overigens clear blue.

Daar zou je ook nog even naar kunnen kijken.

Succes!

Ik zou het nog even afwachten, misschien maakt je lichaam te weinig hcg aan waardoor een positieve test wat langer kan duren, of laat bij de h.a je bloedprikken dan weet je het gelijk ;-).
Suc6

Mijn testen waren negatief tot dat ik 1 week overtijd was. Ook is mij verteld dat de digitale testen het snels duidelijkheid geven, deze zou je dus kunnen proberen. Ik duim voor je!!!

Ik heb tot nu toe alleen de clearblue digitale testen gebruikt omdat ik deze inderdaad het meest voorbij zag komen. Ik zal deze week nog eens testen, zenuwslopend dit!

Terug
Bovenaan