Clearblue zegt al 8 dagen achter elkaar 1-2 weken.

Hi! Ik heb 26 december mijn laatste menstruatie gekregen, nu was ik dolblij toen ik vorige week op de dag dat ik eigenlijk ongesteld moest worden; zwanger 1-2!! van clearblue. Ik test sowieso op elke andere streepjes test positief, alleen de ene is duidelijker dan de andere. Ook als ik kijk naar ochtend urine.
(Is het een goed teken dat ik wel elke dag sowieso 'zwanger 1-2'test of?......
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen/denken omdat ik nu al 8 dagen achter elkaar zwanger 1-2 test, ik heb de echo op 16 februari staan maar ik ben zo bang dat dit fout loopt.. Kan iemand me helpen/advies geven of ervaringen met me delen? <3

Liefs, Marit.

Laatst bewerkt:
Misschien is het niet goed.
Misschien is het wel goed.
Dat weten wij ook niet.
Ik snap dat het frustrerend is, dat je het graag wilt weten.
Misschien een idee om een dagboek bij te houden? Om het wat van je af te schrijven?

Ga er verder vooral gewoon vanuit dat het goed gaat, en volg de voedings richtlijnen voor zwangere vrouwen. Zodat het in ieder geval niet mis gaat, door iets verkeerds eten ofzo. Veel meer kan je niet doen.
Laat je verloskundige vooral ook weten, dat je je zorgen maakt.

Hoi!

Ik loop ongeveer gelijk met jou:).
Mijn laatste menstruatie begon op 25 december. Afgelopen woensdag erachter gekomen dat ik zwanger ben, de test gaf 3+ aan. Het ligt geheel aan wanneer de innesteling heeft plaats gevonden. Het blijft spannend! Zou je voor nu niet teveel zorgen maken zolang je geen bloed ziet. Verder is het afwachten, helaas.

Terug
Bovenaan