Undercover papa heeft tips nodig

Ik zie mijn vrouw regelmatig door deze topics scrollen, dus ik hoop dat ik hier goed zit.

Ik ben hier dus even undercover, want mijn vrouw is zwanger en ik wil haar graag een keer verrassen zonder dat ze het doorheeft.

Ik ben dus op zoek naar tips. De standaard dingen zoals chocolade vallen een beetje af (dat kan ze op dit moment echt niet meer zien) en bloemen zijn ook geen groot succes, want haar neus werkt momenteel nét iets te goed. Bad-dingetjes dacht ik ook aan, maar een heet bad schijnt weer niet zo’n topidee te zijn.

Wat zou jullie oprecht blij maken? Iets kleins of juist iets verrassends, waarvan je denkt: dit is écht precies wat ik nodig had.

Alle ideeën zijn welkom!

Bij babypakket of zwangerboxen zitten nog wel eens weekend weg kortingen van landal, center Parks of hotels bij. Dit wilde ik steeds wel maar mijn man gaaf vaak niet zo'n reactie daarop. Wanneer ik er weer over begon en wilde boeken was de datum alweer voorbij. Zowel bij de eerste als nu met de 2de zwangerschap gehad. Daar baal ik wel steeds flink van. Ook bij deze zwangerschap voor gesteld om met zijn 2en te gaan of wel ons zoontje mee, 2,5 jaar.

Misschien vind ze dit leuk?

Massages!

Ik denk dat, wat je dan ook doet, het het belangrijkst is dat ze er zelf niet meer iets voor hoeft te organiseren (als ik naar bovenstaande tips kijk). Dus bij wijze van spreken dat haar tas al in de auto ligt, je zeker weet dat ze niets anders heeft afgesproken, dat ze de plek leuk vindt, dat je al weet waar jullie kunnen gaan eten, dat soort dingen. Als ze dan een voorkeur heeft kun je altijd je plan nog aanpassen.

Misschien ook goed opletten van wat voor dingen ze zegt "die wil ik echt nog eens doen" en dat dan regelen. Dingen die ze graag voor zichzelf doet (bij mij zijn dat bv. creatieve dingen) klaarzetten en zorgen dat je kookt en zij verder niets hoeft te doen die dag/avond behalve die activiteit.

In bad kan trouwens prima als je dat normaal ook doet (in mijn ervaring), als het maar niet té heet is en je er niet te lang in blijft. Dus als je dat ook zelf regelt dan hoeft ze zich daar geen zorgen over te maken (weer terugkomend op: niet zelf dingen hoeven te bedenken).

Superleuke vraag dit - succes!

Een lekkere high-tea met jou of juist met vriendinnen?

Een zwangerschapsmassage lijkt mij ook een succes.

Veel succes en plezier!

Terug
Bovenaan