Tweeling slaapt niet in de ochtend

Hoi allemaal,

Wij hebben een tweeling van 5 weken geboren met 37,3. In de ochtend slapen ze standaard niet. We hebben al van alles geprobeerd. Wandelen met de kinderwagen, inbakeren, wiegen, white noise, korte wakkerheid proberen te houden.
We verschonen ze eerst en dan geven we de fles. Daarna staren ze ons met grote ogen aan en slapen ze niet of bijna niet tot het volgende voedingsmoment.
In de kinderwagen slapen ze maar hazenslaapjes en worden ze vaak toch weer wakker. Als je met ze loopt worden ze wel stil en slaperig maar vallen ze niet in slaap.

Wie heeft er nog een goede tip!?
 
Het is mij niet duidelijk waarom ze perse moeten slapen? Als ze niet huilerig zijn van oververmoeidheid lijkt het me prima gaan.
 
Zo te lezen clusteren ze in de ochtend. Daar doe je vrij weinig aan. Het is gelukkig maar een fase. Zolang ze de boel niet bij elkaar krijsen, lijkt er mij vrij weinig aan de hand.
 
Terug
Bovenaan