oma

  1. H

    Moeder zonder moeder

    Hi, 2,5 jaar geleden is mijn moeder overleden en precies een half jaar later werd ik zwanger. Ons zoontje is nu 14 maanden en ik geniet heel erg van hem. Maar tegelijkertijd mis is mijn moeder enorm. Het lijkt ook wel alsof ik nu pas begin met rouwen, omdat het eerst te pijnlijk was en ik het...
  2. F

    Teveel bemoeienis oma?

    Hoi, De oma's van mijn kinderen zijn enorm betrokken. Dat is echt heel fijn. Alleen begint mijn schoonmoeder een beetje te betrokken te worden, zo voelt het tenminste. In ons huis bemoeit ze zich met regels ( of mijn kind mag gaan eten of niet of nog moet wachten, of dat m'n kind een stenen...
Terug
Bovenaan