hoever gaat jullie geloof in de pendel??

hoi   meiden,

ik heb   me   de   afgelopen weken   een   aantal   keer   laten pendelen   door   verschillende
 dames!

Bij   veel komt   er   uit   dat ik   nu zwanger zou   zijn..bij andere   pas   in   april..mei   en   zelfs   juni..

Ik vind   het   trouwens   erg leuk   hoor dat ze   dat doen,en   moet   zeggen MIJ geeft   het   best een   leuk en   lekker   gevoel..hihi om   te   weten dat   het   zwanger worden   in   aantocht   is..

Maar   geloven   jullie   heilig   erin?en   hebben   jullie   al   ervaring   ermee   dat   de   pendel   het   juist   had?

ik ben   weer   benieuwd   naar jullie   reakties!!!

liefs   maagd

hoi maagd.

ik heb me ook 2 keer laten pendelen en bij mij kwam juni en aug uit en ben sinds afgelopen okt gestopt met de pil.
en ben netjes ongesteld geworden alleen in nov en dec niet en 3 jan ben ik maar heel ff alleen bruine afscheiding gehad geen echte ongesteldheid
maar ik ben benieuwd of ze gelijk hebben we zullen wel zien groetjes liesje

Hoi hoi! Ik maak hier misschien geen vrienden mee, maar er wordt hier om een mening gevraagd. Mijn persoonlijke mening is dat ik er helemaal niks van geloof. Koffiedik kijken! Maar voor degenen die er wel hoop en kracht uit kunnen putten...hartstikke fijn voor jullie en ik hoop echt dat het allemaal uitkomt!!!
Veel succes allemaal!
Patricia xx

ha die maagd,
nou ik heb het nog niet gedaan en ben het ook niet van plan.
in het begin toen ik erover hoorde dacht ik dat is leuk,maar omdat er zoveel andere
dingen uit komen heb ik zoiets van laat maar want dan zeg de een weer een jongen
en de ander zegt het word een meisje,en dan blijkt het achteraf dat je helemaal nog niet zwanger bent !!
dus ik doe het echt niet want het is misschien wel ff leuk,maar onbewust blijf je er mee bezig en daar pas ik voor want anders word ik gek
en dat is mijn mening.
succes meid maar hou je er niet aan vast gr xx voetbalgek

put er maar niet teveel hoop uit.
ik heb vorige maand door 4 verschillende laten pendelen.
2 daarvan zeiden dec 2005 en een meisje. ik hoopte hier dus ook heel erg op want dan zou ik dus op dat moment al zwanger moeten zijn. helaas was het dus een dikke domper voor mij dat ik (weliswaar 5 dagen te laat) toch ongi werd.
eentje zei febr en een meisje. dus dat is nu maar weer afwachten.
en eentje zei april en een meisje.

ze zeggen dus wel allemaal een meisje maar het is dus maar afwachten.
ik geloof er niet meer zo in, volgens mij is het puur toeval als er eens iets klopt.

groetjes moon

Hoi hoi,

Nou ik heb ook laten pendelen, ik ben op dit moment al zwanger en ik was benieuwd wat het zou gaan worden!(volgens hun dan).
Ik heb 2 keer tehoren gekregen dat ik zwanger ben van een meisje, en dat dit ook mijn enigste zwangerschap zou zijn. Ik heb dus op de echo echt een jochie gezien, en dit word mijn tweede!!! Dus ik geloof er niet meer in!!

Liefs Annemiek
21w6d  

Het is grappig om te doen , maar je moet er wel een pot zout bij hebben
Voor mij ook een aantal malen gedaan en zo zou ik een onbezorgde zwangerschap hebben , nou onbezorgd is ie al niet meer nadat ik onwijs veel bloed verloren ben.
Het enige wat al jaren hetzelfde is is dat de pendel een jongen , meisje , jongen aangeeft bij iedereen. Nou hebben we 1 kindje verloren met 16 of 18 weken en 1 gezonde dochter  nu... Als ik deze zwangerschap (ondanks de bloeding zit uk er nog) een jongen krijg is dat het enige wat dus klopt.

Groetjes Xanthe

Terug
Bovenaan