Kruidvat speelt gegevens door!!!!

Een tip voor iedereen die ongewenst lastig gevallen wordt met allerlei telefonische verkoop e.d.: je kunt je hiervoor laten "afsluiten"  via infofiler.nl (ook te bereiken via startpagina.nl, onder de rubriek consumenten: bel mij niet)
Ik heb dit enkele maanden geleden ook gedaan en is aantal telefoontjes is flink afgenomen!

groetjes, Henriëtte

Hallo,

O jeetje ik heb me ook aangemeld voor de Kruidvatdoos. Maar ik heb geloof ik mijn mobilenummer opgegeven als telefoonnummer en laat ik die nu de helft van de tijd uit hebben staan   gna, gna.
Ook ik heb een een geheim vastnummer met nummermelder, wordt er dus gebeld en staat er geen nummer in beeld , dat heb je meestal bij zon enquete,dan neem ik dus niet op   !

Groetjes Mamke

Er zat een bewaardoos van Friso in en een probeerpakje voeding en verder alleen een hoop folders en reclame. Nog wel wat proefmonstertjes, maar de doos is ongeveer tien keer zo groot als de inhoud.

groetjes Danique
37w1d

hi,

Dank je! Dat is inderdaad niks, vooral als je borstvoeding wil geven lijkt me de bewaardoos en proefverpakking ook niet erg op zijn plaats. Ik dacht dat iedereen borstvoeding als voorkeur heeft, waarom promoten voor flesvoeding? Voor degene die flesvoeding gaat geven is hun goed recht trouwens, maar ik ga zelf voor borstvoeding als dat bij mij mogelijk is.

grt. suuz 25.5 weken

Tja, ik heb die doos ook gehad en viel inderdaad zwaar tegen.
Dat pakje voeding is opvolgmelk(poeder). Dus nummer 2.
Hebben ze geen nummer 1? Om mee te beginnen?
Je gaat als je flesvoeding gaat geven niet eerst bv Nutrilon nr1 geven en vervolgens overstappen om Friso nr. 2. Tenminste, ik niet.
Ik ben ook telefonisch benaderd door een of ander bureau via Kruidvat.
Ze hadden een "geweldige" aanbieding op het gebied van mobiele telefoons en abonnementen. Toen ik zei dat je die soms beiden gratis kunt krijgen via internet was het gesprek gauw ten einde, hahaha.

Groetjes, Dyonne

Ik geef bij zulke dingen altijd een verkeerd telefoonnummer en een fake e-mailadres op, heb je nergens last van. Het verkeerde nummer is het nummer van mijn oude (kapotte) mobiel, dat ze niet iemand anders lastig gaan vallen, als e-mailadres vaak iets als sukkel@sukkels.nl ofzo.

Terug
Bovenaan