luiers

hoi hoi

Pampers en Kruidvat

heb eerst altijd pampers gebruikt maar gebruik nu kruidvat luiers
alleen 's nachts toch nog pampers

heb helaas nog een hele zooi huggie's maar vind het een verschikkelijke luier

groetjes moekje

Hoi jessica,

zit Joyce nog in maat 3? Stijn zit al weken in vier plus. Wat een verschil zeg en dat terwijl ze dezelfde uitgerekende dat um hadden. Maar ja Stijn is ook al ruim negen kilo.

Ik heb voor Stijn altijd Huggy's. Als je klachten hebt over huggy's adviseer ik om even te bellen. Dat deed ik ook en ik kreeg twintig euro van ze terug gestort. Stijn heeft helaas gevoelige billen en kan alleen tegen huggy's of het eigen merk van Super de Boer. is bijna het zelfde. Van pampers, kruidvat, trekpleister krijgt hij uitslag.

Je kan ook eens kijken op www.jobbes.nl, daar staat een patroon om zelf luiers te maken. Is even werk maar je heb tdan luiers tot je dochter zindelijk is.

Groetjes van Marloes

Ik ben het zo met Moekje eens. Ik heb wel eens Huggies gehad, maar ik vind het ook een vreselijke luier. Gek hè, hoe meningen kunnen verschillen!

Ik gebruik eigenlijk altijd pampers. Ik heb ook wel eens kruidvat luiers, maar Bas plast er iedere keer langs. Dus ik koop altijd pampers in de aanbieding. Inderdaad ze zijn wat duurder, maar ik vind het ook heel veel waard dat ze goed hun werk doen.

Groetjes, Karin

hier een c1000-eigen merk fan! maar heb al wel door dat als je de aanbiedingen in de gaten houd je voor bijna hetzelfdse geld ook pampers kunt kopen...dus daar hoef je het niet voor te doen...ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding heb ik het idee!

ik ben begonnen met c1000 eigen merk omdat die new born daar van mooi klein waren(en aangezien lianne een klein babietje was,2790 gram) en kleiner dan de pampers new born,ze sloten beter aan. Vandaar dat ik er bij gebleven ben en nooit geen problemen.

gr. marjolein(mv lianne 13-05-07)

hi

wij hebben al veel gepuzzeld met de luiers.eerst hadden we de newborn pampers ging goed en we hadden een luiertaart gekregen van de kruidvat luiers ging redelijk had djaimy meer last van rode billetjes toen bumblies geprobeerd nou daar gaat het langsheen ook geen optie toen weer gewoon maar pampers nr 3 maar daar krijgt meneer erge luieruitslag van . toen van vriendin een paar huggies geleend en die doen het super. en mijn moeder heeft de luiers van de aldi geprobeert en daar heeft hij ook geen last en is toch wat goedkoper.
dus hier blijven we bij de huggie's en de aldi luiers.

groetjes angela

Hoi marloes

Ondanks dat we tegelijk uitgerekend waren en Joyce zelfs eerder is geboren blijft ze een klein ding.Terwijl ze een geboortegewicht had van 7 pond.
Hoe zwaar ze nu is weet ik niet.Volgende week weer naar het cb.Maar luiers in maat 3 zitten nog helemaal goed.Lekken ook nooit door ofzo.

Groetjes Jessica

Ha Jessica,

Het blijft een uitgave he die luiers.
Voor beide hebben we vanaf het begin de kruidvatluier gebruikt. Ik vind  ze prettig in gebruik! Ik heb weleens luiers uit een aanbieding, maar kom toch altijd weer trouw bij de kruidvatluier. Zeker de valuaepakken zijn voordelig.
Ook Brian zit nog op maatje 3 hoor!!

groetjes
Achnita

Terug
Bovenaan