Uitgerekende datum

Hallo,

Sinds een paar daagjes weet ik dat ik zwanger ben.
Alleen  ben ik  er nu nog steeds niet achter hoe dat tellen van weken nu precies zit, zodat ik weet wanneer ik uitgeteld ben. Mijn laatste menstruatie was 11 januari en mijn NOD was 7 februari. Maar ja hoe nu verder, ik hoor van alles over 2 weken cadeau (??) krijgen. Wie kan mij vertellen hoe het zit?

Groetjes Tarwe

Hoi!

Gefeliciteerd!

Er wordt altijd uitgegaan van de eerste dag van je laatste menstruatie.
Die 2 weken krijg je cadeau omdat de eisprong meestal in de 2e week van je cyclus is.

Groetjes
Eleanor

Hoi Tarwe,

Als 11 januari je eerste dag van je laatste menstruatie was dan ben je 18 oktober 2006 uitgerekend en dan ben je 5 weken en 5 dagen en 7 uur zwanger......
Bij een cyclus van 28 dagen........
Je kunt op Google ook zoeken en dan zoek je op : uitgerekende datum berekenen.

Dus.... van harte met je zwangerschap en plezier op dit forum.

Groetjes, Angel  

Hoi Tarwe,

Van harte gefeliciteerd  met je zwangerschap. Geniet er maar lekker van.  

Op www.babybrabbel.org onder het kopje interactief / datum calculator kun je de  uitrekendatum berekenen. Tevens geeft deze calculator een overzicht van alle belangrijke data in je zwangerschap. Zeker de moeite waard.  

Groetjes, Yasmina (30w4d)

Meeste wat gebruikt word is de 1e dag van je laatste menstruatie daar tel je 9 maanden en 6 dagen bij op en dat is dan de uitgerekende datum.
Dan kom ik op 17 oktober uit.
Groet Xanthe

Hoi Tarwe!

Nou ik kan je precies zeggen wanneer je uitgerekend bent: 18 oktober! Hoe ik dat weet? Ik ben ook op de 18e uitgerekend! Mijn laatste menstruatie was ook op 11 januari!  Wat grappig dat we op de zelfde dag zijn uitgerekend! Je bent nu dus precies 5 weken en 6 dagen zwanger! (kijk maar naar mijn banner hieronder, daar staast het precies!)

Groetjes!

Sharon

Terug
Bovenaan