Zoekresultaten

1. B

HELP, mijn hoofd loopt over !

<p>Goedemiddag dames,of laat dat goede er maar af :(</p><p>Een half jaar geleden ben ik bevallen van een geweldige zoon.</p><p>maar ik was stiekem wel weer blij om 3 dagen te gaan werken, heb mijn werk altijd leuk gevonden en deed ook mijn uiterste...
  2. B

Baby 7 weken al langer dan 12 uur nier gedronken

<p>Help help help..</p><p>Ons mannetje van 7 weken heeft sinds gister avond 19.30 uur geen voeding meer gehad.</p><p>Hij weigert deze, neemt 1 a 2 slokken en zet het dan op een krijsen. Hij heeft sowieso last van krampjes, boertjes laten tussendoor doen we ook...
  3. B

Vaste tijden voeden ?

<p>Ik heb een vraag,</p><p>Geven jullie op dezelfde tijd voeding of wachten jullie tot kleintje zelf een seintje geeft ?</p><p>Ik heb elke x gewacht tot ik een seintje kreeg maar de tijden van het voeden verspringen zo erg dat ik er geen ritme in...
  4. B

Radeloze moeder

<p>Help...</p><p> </p><p>Mijn kleine man van 6 weken laat zich sinds gisteren niet weg leggen.</p><p>Het is continu huilen en ik word er gek van. Ik dacht nu hij eindelijk wat alerter word is ie een stuk vrolijker maar dat is totaal niet...
  5. B

HELP, voorweeen,weeën of vals alarm !?

<p>HELP.. </p><p>sinds vanmorgen +/- 7 uur heb ik een flinke druk/krampen in mijn onderbuik. deze loopt op en doen besy even zeer en zwakt weer af. er zit geen regelmaat in kwa tijd.</p><p>Morgen ben ik 39 weken zwanger.</p><p>Nu vraag ik me af,zijn dit...
  6. B

37 weken zwanger en druk op benen

<p>Goodmorning ladys!</p><p>Ik ben inmiddels alweer 37 weken zwanger ( Jaa jaa aftellen geblazen )</p><p>Maar als ik te lang sta ,en dan bedoel ik al 5 min, krijg ik een ontzettende druk op mijn benen. Jullie snappen dus dat ik voornamelijk zit of...
  7. B

Sex in de laatste maand

<p>Help?</p><p>Aangezien de sex niet meer bepaald comfortabel is was ik heel deuzig via Google aan het zoeken naar de standjes die nog wel te doen zijn haha..</p><p> </p><p>Nu lees ik dus dat het niet slim is om in de laatste maand sex te hebben omdat je...
  8. B

Ik ben het zwanger zijn stiekem alwel beu..

<p>Lieve dames,</p><p>Begrijp me niet verkeerd,ik ben heel dankbaar dat ik het mag meemaken en vind het ook heel bijzonder.</p><p>Ik ben nu 33 weken zwanger maar ben het dan ook wel stiekem beu.. Hij zit in de weg,kan me geen comfortabele houding aannemen.Slapen doe...
  9. B

Bijna verlof, maar het word te zwaar !

<p>Halloo dames..</p><p>Over 3 weken (21 Juni ) start mijn vakantie die overloopt in mijn verlof.</p><p>Ik stopt dus met 33 weken met mijn werk.( Ben nu 30 weken )</p><p>Ik heb nu al 2 dagen zo'n moeite met werken,staan lukt 3 uurtjes en dan gaat mn rug...
  10. B

HELP ! i cant stop eating..

<p> <br></p>
  11. B

Zwanger en neerslachtig..Help !

Hallo dames! Ik ben nu 19 weken zwanger..(ben 30 jaar oud en in verwachting van mijn 1e kindje ) ik ben heel blij me de zwangerschap maar de laatste tijd kan ik er niet van genieten. Er gaat van alles door me heen, er komt zoveel op me af,allerlei gevoelens maar vooral angst. Angst voor alles...
  12. B

Wij willen ons 1e kindje !

Goede morgen, Vorige maand ben ik gestopt met de pil ( ik ben 29 jaar en vanaf mijn 14e aan de pil geweest ) vandaag is mijn menstruatie begonnen. We willen dan ook zwanger worden van ons 1e kindje.. Vind het allemaal heel spannend en ik ben heel ongeduldig ( hele slechte eigenschap van me )...
Terug
Bovenaan