Zoekresultaten

1. G

Hartslag of verbinding tussen moeder en vruchtzakje??

<p>Heey meiden,</p><p>na 2 dagen licht bloed verlies te hebben gehad heb ik met 6 weken een echo gehad omdat ik medisch ben..</p><p>nou zag hij een vruchtzakje maar nog geen vruchtje, nu zagen we 2 klepjes open en dicht gaan aan de rand van de vruchtzak, de...
  2. G

Bloedverlies 6w+3

<p>ik heb sinds gisteren bloed verlies gehad bij het afvegen.. gister was het donker roze en vanmorgen was het echt helder rood, het stroomde er niet uit maar het wc papiertje zat wel vol.. </p><p>Ik ben zo vreselijk bang voor een miskraam.. bij me eerste zwangerschap was er...
  3. G

Test positief

<p>Meiden ik heb nu 4 dagen voor nod een test gedaan en deze is heel lichtjes positief...</p><p>ik heb wel een klein beetje bloed gehad vandaag bij het plassen dus ik dacht dit is me menstruatie...</p><p>Kan een positieve test ook fout zijn??</p><p>ik...
  4. G

2 dagen overtijd negatief getest

<p>Hallo allemaal, </p><p>ik heb altijd netjes een cyclus van 27 Max 28 dagen.. nu zit ik op dag 29 en nog niet ongesteld.. </p><p>We zijn bezig geweest met ovulatie testen om zwanger te raken en hoopte heel erg dat het gelukt was! Maar me test is negatief.. kan het...
  5. G

Zwangerschapstest positief ??

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan met een extra vroege test (7 dagen te vroeg).. maar ik heb perongeluk over het schermpje heen geplast, nu is de test positief  zou het kunnen dat dit niet klopt omdat ik dus over het venster heb geplast...
Terug
Bovenaan