Zoekresultaten

1. M

Herkenning van onze dochter

<p>Hallo allemaal. Ik heb hier al wel eerder een toping over geschreven  Maar wil toch wat meer weten van alle andere moeders. Ik ben zelf nu bijna anderhalve week opgenomen in het ziekenhuis. Hier door hebben wij onze kinderen naar opa en oma gedaan. Zodat er toch voor hun gezorgd kan...
  2. M

Mijn dochter en ik

<p>Hallo allemaal .Ik heb het momenteel erg moeilijk. Ik ben zelf al bijna 1 week opgenomen in het ziekenhuis. Hier door kan ik dus momenteel niet voor mijn zoontje en dochter zorgen. Gelukkig is mijn zoontje 3 jaar en snapt het al redelijk goed dat mama niet thuis kan zijn. Mijn...
  3. M

Slijmprop verloren

<p>Hallo dames  Ik ben vanmorgen mijn slijmprop verloren. Ben inmiddels 40 weken en 1 dag zwanger. Heb wel zo nu en dan weeën en harde buiken. Afgelopen zaterdag zijn we nog naar het ziekenhuis geweest van wegen hevige voor weeën. Maar nu ben ik dus mij slijmprop verloren. Heb ik nu dat...
  4. M

37 weken zwanger. En witte vlokkjes

Hallo allemaal. Ik ben weken zwanger. Maar ik verlies vandaag tijdens het plassen een aantal witte vlokjes. Dit is inmiddels wel mijn 2de zwangerschap. Bij de 1ste heb ik dit niet gehad. Wat betekent dit. En wat kan ik verwachten. Bij de 1ste is het een keizersnede geweest. Maar mijn...
  5. M

Extra deken bij mijn zoontje op bed

Hallo allemaal ik heb vanavond voor het eerst met deze koude dagen/nachten bij mijn zoontje van 2 en half jaar een extra dekbed over zijn eigen deke gedaan. Nu heeft mijn zoontje op de slaapkamer wel een kachel maar die is stuk. Waardoor het dus echt ijskoud is op zijn kamer. Zelf hebben wij een...
  6. M

Nu bijna 33 weken. Stuitligging

Hallo allemaal ik ben nu bijna 33 weken zwanger. En vanmorgen naar de gynaecoloog geweest de baby licht in een stuitligging. En ze willen het misschien gaan draaien. Heeft hier iemand ervaring mee? Liefs michaëla
  7. M

Nu bijna 31 weken zwanger en last van hoesten en keelpijn

Hallo allemaal ik ben inmiddels bijna 31 weken zwanger van mijn 2de kindje. Nu heb ik al dagen last van keelpijn en ik hoest hevig. Nu heb ik hier al gelezen dat we Tijmsiroop mogen gebruiken en heb ik dus gekocht. Maar nu had ik ook strepsils gekocht de gele Citroën & honing. Maar in de...
Terug
Bovenaan