Zoekresultaten

1. A

Mijn zoontje wil niet bij iemand anders spelen

Mijn zoontje wil niet bij een ander kindje thuis spelen. Als het bij ons is, dan wil hij het wel. Nu een datum afgesproken dat hij daar gaat spelen, dat wil hij wel. Alleen als het dan zover is denk ik dat hij het weer niet wil... Ik heb er zelf buikpijn van.... En ik wil mijn zoontje ook niet...
  2. A

Voorraad kolven

<p>Ik kolf sinds 1 week een uur na de voeding.</p><p>Ik kolf alleen maar 60 ml. Lijkt mij een beetje weinig vooral als ik straks weer moet werken. Dan heb ik wel aardig wat nodig.</p><p> </p><p>Iemand tips?</p><p>Extra kolven is helaas geen...
  3. A

Sporten na de bevalling

<p>ik ben 9 weken geleden bevallen.</p><p>Nu heb ik vandaag gemountainbiked. Is dit eigenlijk al wel goed? Ivm de bekken? </p><p>Ik had daar zo zin aan en dacht er pas achteraf aan. Tijdens mijn zwangerschap aan geen sport gedaan</p><p> </p>
  4. A

Dokter brown magnetron sterilisator

<p>Ik heb een dokter brown magnetron sterilisatie.</p><p>Nu ben ik de gebruiksaanwijzing kwijt.</p><p>Weet iemand hoeveel water er in moet en hoelang en op hoeveel watt hij in de magnetron moet?</p>
  5. A

Jeuk na de bevalling

<p>Ik ben nu  3 weken geleden bevallen en sinds 2 dagen ontzettend last van jeuk over mijn hele lichaam.</p><p> </p><p>Weet iemand wat dit kan zijn?</p><p>Wordt gek van de jeuk </p>
  6. A

Elke nacht in zijn slaap huilen

<p>Mijn kindje huilt elke nacht in zijn slaap, volgens mij is hij dan het dromen.</p><p>Hij slaapt gewoon. Ik maak hem dan ook niet wakker.  Kan wel een  uur aanhouden.</p><p>Hebben meer kindjes hier last van?</p><p>En kun je hier iets aan doen? :)</p>
  7. A

Dreumes huilt altijd na het eten

<p>Als mijn dreumes het eten op heeft, huilt hij altijd, zolang ik hem maar eten geef dan is hij stil.</p><p> </p><p>Wat kan ik hier aan doen?</p><p>Gewoon laten huilen? Vind het zo lastig....</p><p> </p>
  8. A

Opvolgmelk of gewone melk?

<p>Mijn zoontje wordt volgende week 1 jaar, nu lees ik verschillende verhalen m.b.t opvolgmelk.</p><p>Sommige zeggen dat je ook gewone melk mag geven.</p><p>Maar wat is beter?</p>
  9. A

Diarree

<p>Mijn baby van 10 maand is elke dag aan de diarree al een week lang. Drinkt wel goed, en is verder gewoon actief. Bananen geef ik hem wel, helpt niks. Weet iemand wat ik nog meer kan geven?  </p><p>Ors had ik ook al naar gekeken, maar dacht dat dit alleen was tegen uitdrogen...
  10. A

23 weken en naar een concert

<p>ik heb kaartjes voor een concert in de Ziggo dome.</p><p>Heb wel zitplaatsen. Is het verstandig om te gaan?</p><p>Krijgt de baby dan geen gehoorschade?</p><p>Ik lees zoveel verschillende verhalen op internet</p>
  11. A

Mama's gezocht uit Twente

<p>Ik ben een mama van een zoontje van 9 maand en zwanger van de 2de nu 21 weken.</p><p>Wie lijkt het leuk om in contact te komen?</p><p>Ik merk dat ik mij soms eenzaam voel, doordat mijn wereldje zo klein wordt.. ik zit veel thuis met mijn kindje, slaapt nog veel...
  12. A

Babypoeder mee in handbagage vliegtuig

<p>Ik ga met mijn zoon vliegen. Nu vroeg ik mij af  of je de melkpoeder in een bakje mee kan nemen in de handbagage? </p><p>Kan er niet zo veel over vinden.</p>
  13. A

Zwangerschapssuiker

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Heeft er iemand een weekmenu wat je mag eten als je zwangerschapssuiker hebt?</p><p>Ik hoef pas over 5 weken naar de diëtiste toe, vind ik al vrij laat. Wil graag in de tussentijd al kijken wat ik wel en niet mag eten. Van...
  14. A

Kroep

<p>Mijn zoontje van 7 maand heeft kroep.</p><p>Vannacht al bij de huisartsenpost geweest Zo benauwd dat hij was. Wat een zielig gezicht.</p><p>Heeft iemand van jullie dit ook weleens meegemaakt?</p><p> </p>
  15. A

Blender/stomer

<p>wie heeft er ervaring met een goeie blender/stomer?</p><p> </p><p>Ik had er zelf 1 van avent, die gaat alleen elke keer kapot.</p><p>Ik ben dus op zoek naar een andere..</p><p> </p>
  16. A

Eerschema 6 maanden

<p>ik ben benieuwd wat jullie eetschema is bij je kindje van 6 maand.</p><p>Mijn kindje is nu 6 maand, </p><p>Geef hem nu alleen nog 4 keer flesvoeding en tussendoor fruithapje en groentehapje.</p><p> </p>
  17. A

7 weken zwanger en ontzettend moe

<p>Ik ben nu 7 weken zwanger van mijn 2de kindje.</p><p>En ik ben ontzettend moe, slaap smorgens extra een uurtje en smiddags ook.</p><p>Herkent iemand zich hierin?</p><p>Vraag mij af of dit wel normaal is zo moe dat ik ben.</p>
  18. A

6 maanden geleden bevallen nu al weer 7 weken zwanger

<p>Ik ben 6 maanden geleden bevallen van mijn 1ste kindje.</p><p>Nu  ben ik 7 weken zwanger van ons tweede kindje. Zo spannend vind ik dit. Ook wat de reacties zijn  van anderen, vooral omdat dit zo snel is.. Zo stom dat ik mij hier druk om maak.</p><p>Als alles...
  19. A

Wandelwagen wanneer overgaan naar een buggy?

<p>Wanneer mag een kindje in de buggy.</p><p>Ik lees namelijk verschillende verhalen op internet..</p><p>Hoeveel maanden moeten ze dan zijn?</p><p>Ben benieuwd.</p>
  20. A

Niet lekker in mijn vel.

<p>Ik werk nu als teamleider. Ik werk sinds 4 weken weer, daarvoor verlof gehad.</p><p>Nu nam ik mijn werk altijd wel mee naar huis voordat ik zwanger was ook al. Daar had ik geen probleem mee, de werkdruk is zo hoog doordat ik niet op het werk overal aan toe...
  21. A

Schema baby 4 maand.

<p>Ik ben benieuwd hoe jullie voedingsschema er uit ziet.</p><p>Wij geven nu nog 5 keer 180 ml Flesvoeding.</p><p>Hij drinkt alles op.</p><p>De avondvoeding willen we er af halen, dan zou hij 4 keer 180 ml krijgen.</p><p>Ben benieuwd hoe...
  22. A

Van fulltime werken naar parttime

<p>Hallo, </p><p> </p><p>Ik wil van 34 uur naar 24 uur gaan werken. Heeft iemand dat ook gedaan? En merkte je het veel in je salaris? </p>
  23. A

Inbakeren

<p>Tot hoelang mag je je baby inbakeren?</p><p>Mijn zoontje is nu 13 weken en wij Bakeren hem nog in. Wanneer weet je dat hij over kan gaan naar een slaapzak?</p>
  24. A

Stekende pijn borst

<p>4 weken borstvoeding gegeven, daarna over gegaan naar flesvoeding. Ik geef de fles nu 7 weken. </p><p>Soms voel ik nog steken bij mijn borst, rechts boven dichtbij de oksel.</p><p>Zou dit nog komen doordat ik borstvoeding heb gegeven, heb ook een borstonsteking...
  25. A

11 weken baby groene poep

<p>Mijn zoontje heeft nu al 2 dagen groene poep niet geel.</p><p>Wat zou dit kunnen betekenen?</p><p>Hij drinkt wel goed de fles leeg.</p><p>Ik merk ook niks anders aan hem.</p>
  26. A

Koortslip

<p>Hallo,</p><p>Mijn zus kwam net bij mijn 9 weken zoon.</p><p>Zegt ze tegen mij ik raak hem niet aan want ik heb een koortslip.</p><p>Haar dochter raakte mijn zoon wel aan vond ik ook prima. </p><p>Toen ze weg waren drong het pas tot mij...
Terug
Bovenaan