Zoekresultaten

1. C

Hongerige baby 8 mnd

<p> Goedemorgen,</p><p> </p><p>mijn zoon is volgende week 8 mnd en eet nog erg veel. Overdag maar ook om 00:30 wil hij een fles en dan is hij er makkelijk weer om 6 en soms zelfs eerder...</p><p>hij krijgt:</p><p>180 fles als hij wakker word...
  2. C

Baby 9 weken

<p>Goedemorgen,</p><p>mijn zoon is morgen 9 weken maar lacht nog totaal niet. Moet ik me hier zorgen om maken? <br /><br /></p><p>ik probeer van alles maar reageert nergens op :(</p><p>liefs</p>
  3. C

Niet kunnen eten

<p>Ik ben nu 7 weken zwanger en kan bijna niks eten. Het is net alsof ik 3 stenen in mijn maag heb en ben ook misselijk de hele dag. Nu ben ik ruim 2 kilo afgevallen in een week. </p><p>Met mijn eerste zwangerschap heb ik veel overgeven maar kon ik juist wel eten. Toen was ik...
  4. C

wanneer VK inschakelen

<p>Goedemorgen,</p><p>Ik had donderdag & zaterdag een positieve test in handen. Nu heb ik in februari met 6 wkn en in maart met 5 weken een miskraam gehad. Dus ik juich nog niet te vroeg.</p><p>Vanaf wanneer kan ik mezelf aanmelden bij een verloskundige. ik zit...
  5. C

Positieve ovulatietesten 5 dgn voor NOD

<p>Goedenavond,</p><p>ik heb vorige week mijn eisprong gehad. Nu dacht ik gisteren van eens kijken of hij nu negatief is maar er kwam een duidelijke streep, vanmorgen dus weer gedaan om te kijken of het minder werd maar dit is niet het geval. Wat kan dit...
  6. C

Beginnende miskraam?

<p>Ik heb begin februari een vroege miskraam gehad (5,5 week), nu had ik weer een nieuwe cyclus en de zwangerschapstest zei donderdag weer dat ik zwanger ben! Het was geen dikke streep maar wel echt een streep. Omdat ik zo onzeker ben na de vorige miskraam heb ik vanaf donderdag iedere dag...
  7. C

Positieve ovulatietest week na de eisprong

<p>Goedemorgen,</p><p>ik heb vorige week een echo gehad en daar was een rijpe eicel op te zien. Nu heb ik gisterenavond een ovulatietest gedaan en deze was bijna net zo positief als de controle streep.. heb ik dan nog een eisprong gehad? </p><p>Hopelijk kunnen...
  8. C

De hele dag misselijk

Hoi allemaal, Ik ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger van de eerste. Nu ben ik sinds maandag zo ontzettend misselijk de hele dag dat moet kokhalzen / overgeven. Hebben jullie tips zodat ik minder misselijk ben en niet meer de hele dag loop te kokhalzen? :)
Terug
Bovenaan