Zoekresultaten

1. M

Welk campingbedje?

<p>Over een paar weken ben ik uitgerekend en de eerste weekendjes weg/vakanties zijn inmiddels gepland.</p><p>Nu zijn wij daarvoor opzoek naar een campingbedje.</p><p>Wat raden jullie aan? Welk merk? Welk matras? Bedje met of zonder verhoger? Met of zonder...
  2. M

Uitgerekend rond 10 november

Sinds een paar dagen weten wij dat we (eindelijk) zwanger zijn. Verloskundige schat dat ik rond 10 november ben uitgerekend. Zijn er al meer dames met goed nieuws die uitgerekend zijn rond deze datum?
  3. M

Zwanger worden na miskraam en PCOS

Hoi, Na ruim een jaar proberen is er bij mij in september PCOS vastgesteld. Mijn cyclus is gelukkig niet super lang van zichzelf. Nu proberen wij na een miskraam (27-11) weer zwanger te worden. De ovulatie testen zijn positief dus we zijn weer druk aan het “klussen”. Mocht het deze ronde niet...
  4. M

Ei staat op springen!

Ik ben vanochtend bij de gynaecoloog geweest en mijn ei staat op springen. Woensdag ochtend moet ik weer naar de gynaecoloog om te kijken of het eitje gesprongen is. Gisteravond hebben we geklust. Omdat we al een poosje bezig zijn en ik PCOS heb, vraag ik mij af of het verstandig is om...
  5. M

Hoe vaak "klussen" in vruchtbare periode

Dames, Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe vaak anderen “klussen” in de vruchtbare periode. Wij “klussen” meestal om de 1-2 dagen. Beleven jullie het "klussen" soms ook als moeten? Na mate wij langer bezig zijn krijg ik dit gevoel wel eens. Groetjes Iris
Terug
Bovenaan