Zoekresultaten

1. X

Audiologisch centrum, iemand ervaring?

<p>Hallo, </p><p>De titel zegt het al, wie heeft er wel eens te maken gehad met een doorverwijzing naar een audiologisch centrum? </p><p>Ik zou graag willen weten wat voor testen ze hier allemaal doen, wat jullie ervaring hiermee was en wat voor dingen er uit zijn...
  2. X

19 maand en nog niet praten

<p>Goedemorgen. </p><p>Ons zoontje is nu 19 maand oud maar praat nog vrijwel niet. Wel wat in zijn eigen taaltje maar woorden komen er nog niet echt uit. Hij begrijpt wel best veel. </p><p>Iemand ervaring mee? En wanneer kwam het bij jullie kindje op gang? </p>
  3. X

Tips draagzak kindje van 1 jaar

<p>Hoi allemaal! </p><p>Wij gaan binnenkort voor het eerst vliegen met ons kindje. Hij is dan 16 maand. Ik wil graag een draagzak aanschaffen voor als we weg zijn en hij heeft geen zin meer om in de buggy te zitten. Iemand goede tips? </p>
  4. X

1 jaar wat als ontbijt + wat op brood

<p>Goedemorgen! </p><p>Ons kindje is 1 jaar en was wel eens benieuwd wat jullie kindjes eten/aten toen ze 1 waren als ontbijt. </p><p>En wat krijgen ze bijvoorbeeld smiddags op brood? Ons kindje krijgt alleen nog boter op brood omdat hij op brood niet alles lekker...
  5. X

Schema 11 maanden

<p>Hallo allemaal </p><p>Hoe ziet/zag jullie dagschema eruit bij 11 maanden? Hoeveel flesvoeding krijgen jullie kindjes nog? Hoeveel slapen ze nog?</p><p>Ik ben zelf een beetje zoekende naar een goed schema voor onze kleine met eten en slapen. Hij slaapt de laatste...
  6. X

Voedingsschema 5,5 maand

<p>Hallo allemaal. </p><p>Ons zoontje is 5,5 maand oud en zit nu qua voeding op 5x 150cc. Het is geen beste drinker, smorgens laat hij standaard tussen de 50 en 80 cc staan. Overdag drinkt hij hem vaak wel leeg en savonds drinkt hij vaak 1 van de 2 flessen ook niet leeg en laat...
  7. X

Ervaring zwangerschapsdiabetes

Hallo, Ik ben inmiddels 35 weken zwanger, en vanaf week 28 is er bij mij zwangerschapsdiabetes geconstateerd. Niet in een hele extreme vorm en heb niet veel hoeven te veranderen aan mijn eetgewoontes want mijn waardes bleven altijd netjes binnen de "lijntjes". Nu de laatste dagen zijn er een...
Terug
Bovenaan