Zoekresultaten

1. L

Waar laat ie het?

<p>Hi allemaal,</p><p>Twee weken geleden hebben we de eerste verjaardag van mijn zoontje gevierd. Nu had ik zelf al in de gaten dat het "een goede eter" is, maar als ik kijk naar voedingsschema's voor kindjes van deze leeftijd, dan eet hij behoorlijk veel. Zijn gewicht is voor...
  2. L

Vakantie baby 8 maanden: hulp en tips

<p>Hoi allemaal,</p><p>Over 3 weken vertrekken wij met onze dan 8 maanden oude baby voor 9 dagen naar Bonaire - onze eerste familievakantie. We hebben daar een appartement op een resort, dus we hebben een eigen keuken, airco in de slaapkamers, etc. maar ook zwembaden en...
  3. L

Baby slaapt ineens niet meer door, herkenbaar?

<p>Lieve mama's, ik hoop dat iemand het volgende herkent. Mijn zoontje van inmiddels 7 maanden sliep met 2 maanden (na de aanschaf van een MyHummy) lekker door (lucky us). Met 4 maanden is dit abrupt gestopt. Toe aan vaste voeding, dachten we. Inmiddels zijn we dus 3 maanden verder en eet...
  4. L

Baby naar bed brengen > te vroeg de nacht in

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb een vraagje over het voed-/slaapschema van onze kleintjes.</p><p>Mijn zoontje is nu bijna 15 weken. We voeden op verzoek en een heel vast schema zit er (nog) niet in, maar meestal krijgt hij zijn laatste fles rond 11 uur en slaapt dan...
  5. L

Overstappen voeding: blijven mengen of niet?

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ons zoontje van inmiddels 11 weken spuugde veel, en in overleg met de kinderarts zijn we de overstap aan het maken van Nutrilon standaard 1 naar A.R. Hij krijgt flesjes van 150cc+5 schepjes, en daarvan heb ik eerst 1 schepje A.R. gedaan, toen 2, nu 3. Nu...
Terug
Bovenaan