Zoekresultaten

1. A

Prenatale depressie ervaringen?

<p>Hi dames, </p><p>ik ben afgelopen maandag bij m’n huisarts en de verloskundige geweest en ze denken aan een prenatale depressie.</p><p>ik ben momenteel 20 weken zwanger en sinds week 16 is het een groot zwart gat. Ik verafschuw kinderen als ik ze zie en denk...
  2. A

Extra echo vragen?

<p>Hi dames,</p><p>zijn hier mama’s of mama’s to be die weleens een extra echo hebben gevraagd? </p><p>Ik heb met 8 weken een echo gehad daarna met 9+5 een echo gehad omdat ze bij de 8 weken niet goed de lengte konden opmeten en heb over een week mijn termijn...
  3. A

Onwijs moe

<p>Hi dames, </p><p>Momenteel ben ik 9+4 en ik ben zo onwijs moe. Ik heb tevens ook q-koorts waardoor ik normaal al ontzettend moe ben maar nu is het nog erger. Ik kan me nergens toe zetten en lig het liefst de hele dag in bed, douchen is al teveel...
  4. A

Eerste echo

<p>Hi lieve dames, </p><p>ik wil even m’n stress kwijt.. ik heb zometeen mijn eerste echo, ben nu ongeveer 8,3 weken en ben zo gespannen. </p><p>Heb vorig jaar 2 maal een miskraam gehad en om die reden hebben we even rust genomen maar nu ik weer zwanger ben is de...
  5. A

Hoe verder na 2 miskramen

<p>Hi allemaal, <br /><br />Zoals de titel al verraad heb ik twee miskramen gehad. In december met 6 weken, deze kwam uit zichzelf en in maart met bijna 12 weken een MA, curettage gehad 7 weken geleden. Wij zijn beide nog jong, 23 en 24.<br /><br />Het ziekenhuis...
  6. A

Geen eetlust

Hi dames, Hebben er meer dames last van weinig eetlust. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet eten vooral mbt het avondeten alles staat me tegen.. Iemand tips/adviezen? Ik ben 5+4 nu. Liefs
  7. A

Zwanger en zonnebank

Hi lieve dames, Ik ben momenteel 5+1 zwanger en ik heb een bijbaan bij een zonnestudio. Zelf ging ik wekelijks onder de zonnebank omdat ik het lekker vond en het goed helpt bij mijn reuma. Nu zou ik ook graag onder de zonnebank gaan omdat ik mijn reuma medicatie niet mag. Ook moet ik nu...
Terug
Bovenaan