Zoekresultaten

1. X

Lege vruchtzak

<p>Hi allemaal,</p><p>Bij een echo op 7 weken is er een lege vruchtzak vastgesteld met de afmeting van 5weken+6dagen. Morgen moet ik weer naar de verloskundige om 100% vast te stellen dat er echt niks zit en een doorverwijzing naar het ziekenhuis.<br /><br />Iemand...
  2. X

Starten met teunisbloemolie & tarwekiemolie

<p>Is er toevallig nog iemand die net gestart is met het gebruik van teunisbloemolie en tarwekiemolie? </p><p>Zelf ben ik er deze ronde mee begonnen omdat mijn cyclus onregelmatig is, mijn eisprong relatief laat (dag 20-24) en met LF vrij kort. </p><p>Ben erg...
  3. X

Ovulatietest & cyclus

<p>Hoi allemaal,  </p><p>Even een vraagje. Ik gebruik ovulatietesten van clearblue (de roze smiley). Je ziet daar natuurlijk als je hem eruit haalt ook een streepje op. Zagen de meiden die deze ook gebruiken het streepje oplopen richting de smiley of was het opeens van continu...
  4. X

Harde buiken vraag

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben 31 weken zwanger en mijn baarmoeder zit vrij hoog. De baby schopt flink en heeft bovengemiddeld lange benen. Nu heb ik al heel de dag steken die komen en gaan & krampen (soort spierpijn) die komt en gaat. Komt dit door de drukke baby die me...
Terug
Bovenaan