Zoekresultaten

1. B

Hulp met mijn opleiding tot baby- en kinddrslaapcoach

Hai lieve papa’s en mama’s.<br />Graag stel ik mij even aan jullie voor, mijn naam is Bianca ben 30 jaar en mama van 2 prachtige kindjes, Nina van 3 jaar en Mick van 4 maanden. Sinds oktober ben ik bezig om te opleiding om baby en kinddrslaapcoach te worden. <br />Om mijn opleiding...
  2. B

Bv en 2e kindje

Haii allemaal. Op dit moment ben ik 26 weken zwanger van baby nr 2. Alles gaat super! Merk dat nu de vragen/dilemma's beginnen te komen. 1 daarvan is BV of KV. Graag hoor ik hoe mensen die al een 2e hebben of meerdere kindjes en die BV hebben gegeven dat hebben ervaren met al een kindje...
  3. B

Kwaaltjes maar nog niet kunnen testen

<p>Hai allemaal,</p><p>Normaal ben ik hier niet meer actief maar moet nu even van me afschrijven. </p><p>Wij zitten in ronde 3 voor baby nr 2. Komende zondag 31-5 is mijn NOD en toch heb ik al meerdere dagen dat ik licht misselijk ben snel vermoeid...
  4. B

Baby bijna 6 maand wordt steeds vroeger wakker

<p>Hoi, </p><p>Ik heb even een vraagje, onze dochter slaapt sinds 4 maand van 19.00 tot 7.00 door. ze heeft zelf besloten de avondfles niet meer te willen. Echter naar 2 weken werd het al 6.00 uur en dat vonden wij ook niet erg want we konden de fles makkelijk (zonder huilen)...
  5. B

Baby en vakantie

<p>Hoi medemama’s en papa’s.</p><p>Het is februari en de vakantiezoektocht is ook hier begonnen.</p><p>nu hebben we een hotel gevonden in Turkije. Recensies zijn goed ook qua eten. Mijn man is enthousiast ik ook maar ik wordt ook onzeker. </p><p>Daarom...
  6. B

Baby slaapt ineens heeel

<p>Hai! </p><p>Onze kleine meid is nu 3 maanden en sinds een week slaapt ze echt ontzettend veel, ze is gemiddeld zo’n 4a 5 uur wakker en voor de rest slaapt ze alleen maar! </p><p>We laten haar gewoon slapen ook in haar kamertje want ik geloof wel dat veel slapen...
  7. B

Voedingsschema,

<p>Hoi, </p><p>ik heb even de volgende vraag, vanaf hoeveel weken kan je beginnen met rijstebloem en oefenhapjes. </p><p>Als ik als voorbeeld het voedingsschema hanteer die op deze website staat dan staat daar een schema van week 8 tot 12! Daarin zitten wij nu (ik...
  8. B

Mama’s omgeving Almelo

<p>Hoi! </p><p> </p><p>Zijn er moeders in de buurt van Almelo die het leuk vinden om contact te hebben ?!</p><p>ben benieuwd </p><p>groetjes </p>
  9. B

Tijd tussen voedingen

<p>Onze baby is nu 9 dagen oud en geboren met 36+2 weken! </p><p>Ze drinkt keurig maar slaapt ook heel veel, is rustig. Steeds ietsjes langer wakker naar een flesje. </p><p>De hoeveelheden wat ze drinkt wisselt nog wel heel erg! Maar nu zit ik met het volgende, de...
  10. B

Klaar met zwanger zijn door pijn!

<p>Ik weet niet of er al een forum is gestart en eigenlijk ben ik te moe om te zoeken. Maar ik ben het zwanger zijn zo ontzettend zat! </p><p>En ik moet nog even, ik ben nu 32+1 weken, maar heb al sinds 24 weken ontzettend veel pijn bovenin mijn buik, alsof er constant met een...
  11. B

Keuze borstvoeding of flesvoeding

Hoi, wellicht is er al wel eens een topic over geweest maar kan deze niet zo gauw vinden. Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger heel pril nog, ik heb een afspraak gemaakt bij de VK en deze staat voor 8 maart. Ik de bevestigingsmail kreeg ik al een kort overzicht van dingen waar ik al is over na...
Terug
Bovenaan