Zoekresultaten

1. Z

Temperamentvolle baby

<p>Hi!</p><p>Zoals de titel al zegt. Zoonlief van 9 maanden heeft flink wat pit in zich.</p><p>Hij laat de hele dag merken als iets hem niet zint hij bromt dan constant en als hem iets niet lukt wordt hij heel boos als in huilen overtrekken en niks...
  2. Z

Slaapt hij al door...?! ;@

<p>Even sparren..</p><p>Ik wordt zo moe van de vraag slaapt hij al door constant.</p><p>Zoonlief is nu 3 maanden 2 weken en slaapt snachts niet met een regelmatig patroon.</p><p>Hij slaapt goed zelf in rond 20 a 21 uur en krijgt nog een flesje rond 22.30...
  3. Z

Nierproblemen baby

<p>Hallo,</p><p>Bij onze baby van 9 weken is een afwijking aan de nieren en urineleiders gevonden.</p><p>De urine stroomt terug de nier in, zijn urineleider is vergroot en zijn nier ook. Hij heeft ook al een nierbekken ontsteking gehad toen hij 2 weken oud was en...
  4. Z

Ranitidine

<p>hoi allemaal</p><p>Ons zoontje van 8 weken krijgt sinds afgelopen vrijdag ranitidine voor de reflux waar hij erg veel last van heeft.</p><p>Nu ben ik benieuwd naar ervaringen met dit drankje en reflux bij baby s. </p><p>Werkte het snel ? Na hoeveel...
  5. Z

Moe en frustraties over slapen baby

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik heb een zoontje van 4 weken oud die inmiddels snachts gelukkig ongeveer 5 uurtjes slaapt. Dit verschilt nog wel soms wordt hij met 4 uur al wakker.</p><p>Het bedritueel vindt ik erg lastig. Ik ben erg gespannen of hij gaat slapen en erg...
Terug
Bovenaan