Zoekresultaten

1. G

Corona en bevallen

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Dag dames,  Des ondanks ik me ontzettend goed aan de Corona regels houd, heb ik vandaag te horen gekregen dat ik positief ben. Ik heb dus Corona. Weinig tot geen klachten gelukkig naast dat dat een beetje verkouden ben.  ik...
  2. G

Ik heb Corona en moet bijna bevallen

<p>Dag dames,  Des ondanks ik me ontzettend goed aan de Corona regels houd, heb ik vandaag te horen gekregen dat ik positief ben. Ik heb dus Corona. Weinig tot geen klachten gelukkig naast dat dat een beetje verkouden ben.  ik voel me alleen verschrikkelijk aangezien ik over 4 dagen al ben...
  3. G

Woud of Douwe

<p>Dag dames,    <br />mijn man en ik komen er maar niet aan uit. Woud of Douwe voor onze nieuwe man.. </p><p> </p><p>liefs Kim </p>
  4. G

Slow down brother

<p>Dag fijne aanstaande mama’s! <br /><br />We zijn druk bezig met het verzinnen van een naam voor onze nieuwe zoon. <br />We vinden de naam Douwe ontzettend leuk. Alleen.... ben ik bang dat ze non stop de vergelijking maken met Douwe Bob. Fantastische zanger trouwens en...
Terug
Bovenaan