Zoekresultaten

1. L

Spruw

<p>Hallo iedereen!</p><p>Na wat advies van hier had ik een lactatiekundige langs laten komen. Zij ontdekte (wat ik heel raar vond dat de kraamzorg dat niet zag) dat me meisje spruw heeft.</p><p>Ik wist eigenlijk al lang dat ze spruw had vanwege een witte tong, maar...
  2. L

Baby worstelt aan borst

<p>Hallo iedereen!</p><p>Ik zit echt met iets wat me heel erg frustreert. Bijna 2wkn geleden ben ik bevallen van me dochter. In het begin ging borstvoeden heel goed en maakte ook direct genoeg aan (kwam in de 1ste week al 315 gr aan). Maar sinds een paar dagen worstelt ze met...
  3. L

Aanhoudende kramp

<p>Hallo iedereen!</p><p>Ik zit ergens mee en kan het eigenlijk niet zo goed vinden op het internet. </p><p>Op dit moment ben ik 37+5 wkn, de kleine is al helemaal ingedaald en ready to go. Gisteren had ik een afspraak bij de vk en vroeg daar dus ook of ze al...
  4. L

Eetlust

<p>Hey iedereen,</p><p>Ik zit me zorgen te maken om hoeveel ik eet. Ik ben nu 33+6 wkn zwanger en me zin om te eten is eigenlijk maar 1x op de dag en dan moet ik echt honger hebben. Ik heb daarna alleen maar dorst en dorst dus drink wel veel. Daarnaast kan ik wel iets lekkers...
  5. L

Aanhoudende bandenpijn

Hallo iedereen, Ik ben net wakker geworden met bandenpijn, hetzelfde als gisteren en eergisteren. Eergisteren ging het nog weg na het douchen, gisteren bleef de bandenpijn de hele dag en soms echt hevig (bij het opstaan en naar de wc gaan). Ik hoop dat het vandaag weggaat over een paar uur...
Terug
Bovenaan