Zoekresultaten

1. S

Zorgen baby 10 maanden

Hi allemaal, Wij hebben een zoontje van bijna tien maanden oud. Hij heeft een slechte start gehad ivm verborgen reflux, maar inmiddels gaat het goed met hem. Hij heeft geen medicatie meer nodig. Helaas had hij een hartruisje na zijn geboorte, maar dat was iets om ons geen zorgen over te maken...
  2. S

Te weinig drinken?

<p>Mijn dochtertje is inmiddels bijna 16 weken oud en ze zit in verband met kma sinds vijf weken aan de Neocate voeding. Ze is altijd een lastige drinker geweest, maar ze blijft moeilijk drinken en ook te weinig volgens de richtlijnen. Ze weegt nu 5.1 kilo, dus zou ze ongeveer 750ml moeten...
  3. S

Baby 12 weken slaapt erg veel

<p>Hoi allemaal, </p><p>Onze dochter is vandaag 12 weekjes oud en ze groeit goed. Toch lees ik in allerlei boekjes en op het internet dat een baby van 2-3 maanden niet meer zoveel slaapt. Meestal overdag rond de 3-4 uur in totaal en dan in de nacht 8 a 9 uur. Onze dochter...
  4. S

Welke meisjesnaam?

<p style="text-align: left;">Mijn vriend en ik twijfelen over de naam voor onze dochter. Ik ben nu 39 weken zwanger dus we moeten het wel snel eens worden. Ik werk zelf in het voortgezet onderwijs dus bij veel leuke namen, ken ik helaas een leerling die ook zo heet en dat wil ik eerlijk...
Terug
Bovenaan