Zoekresultaten

1. F

Opgezette tepels baby

hallo dames, ik heb sinds vanmiddag ontdekt dat dochtertje van 9 maanden een dikkere tepel heeft. je ziet duidelijk verschil in tepels. lijkt alsof ze een mini borst heeft. geen verkleuring, geen vocht en doet geen pijn. als ik het voel is het wel wat harder. nu weet ik dat het bij pasgeboren...
  2. F

Advies nodig

Lieve Mama’s Even een vraagje omdat iets mij niet lekker zit. Dochtertje van 4 vandaag opgehaald van school en ik schrok even hoe ze naar buiten liep. Ze had een haar lievelingsjurk aan ( met drukknopen ) en had vandaag gym. Ze heeft het snel koud dus ook een ondershirtje. Ze kwam naar...
  3. F

Rug baby vuurrood

Dag dames, Ons dochtertje van net 4 maanden heeft plots een vuurrode rug. Vanaf haar nek tot net boven haar luier. Oudste had eczeem maar ik herken dit niet terug. Toevallig iemand hier bekend mee? Dacht zelf aan een reactie maar kan het niet plaatsen omdat we alles natuurlijk gebruiken.
  4. F

Verbouwing

Weet even niet wat ik ermee moet. We zijn begin dit jaar begonnen met een verbouwing. Helaas was de aannemer minder enthousiast en is er halverwege verbouwing mee gekapt. Waardoor we zelf alles moesten regelen om er nog een bewoonbaar huis van te maken. Heeft ontzettend veel tijd en geduld...
  5. F

Moet ff mijn verhaal kwijt ..Zesde ziekte ????

<p>Mijn dochtertje van bijna 8 maanden is al een week niet lekker. Afgelopen weekend had ze 40 graden koorts..langs hap geweest..bleek dat ze oorontsteking heeft. Sinds gisteren heeft ze gelukkig geen koorts meer maar nu zit ze onder de vlekjes. De romp, armen, nek en sinds vanochtend...
  6. F

Vraagje over koorts

<p>Dag dames,</p><p>mijn dochter van bijna 8 maanden heeft oorontsteking. Ze heeft twee dagen lang 39+ koorts gehad. Nu 38.4 . Zag zojuist tijdens verschonen dat ze op de romp allemaal rode puntjes heeft en op haar nek heeft ze wat. Heb de ha gebeld die zei dat het normaal is...
  7. F

Tips doorkomende tandjes

<p>Heeft er iemand tips tegen doorkomende tandjes? Iets wat helpt en verkoeling kan geven. </p><p>Alvast bedankt!</p>
  8. F

Koemelk/geitenmelk overstap ??

<p>Zijn er meerdere baby’s die van koemelk overgestapt zijn op geitenmelk? </p><p>Wij zijn inmiddels 10 dagen terug overgestapt wegens eczeem en darmproblemen ( verder doet ze het heel goed ) dus koemekallergie zal t niet zijn evt dat ze er gevoelig voor is. Vandaar overstap op...
  9. F

Ontlasting baby 17 weken, is dit normaal?

<p>Hallo,</p><p>afgelopen weekend zijn we bij de huisartsenpost geweest omdat mijn dochtertje nogal onder eczeem zat ( voornamelijk op de romp) sinds haar geboorte spuugt ze best veel. Volgens de arts kon het toch zijn dat ze allergisch is tegen koemelk ( ik geef momenteel...
  10. F

Graag advies!! Baby 10 weken

<p>Mijn meisje van 10 weken is al ruim 4 dagen verkouden. Doet het verder heel goed. Nu is haar neusje behoorlijk verstopt..heb alles al in huis..druppels, zoutoplossing ( spray ), halve ui..neusreiniger..maar lijkt erop dat het niet helpt. Het is zo erg dat niet wilt drinken ( zo kennen...
  11. F

Opgezwollen ogen baby 10 dagen

<p>Dag dames,</p><p>ik ben een beetje onrustig..ons dochterje is nu 10 dagen oud en heeft nogsteeds hele opgezette ogen en is nogal rood en heel droog. Op aanraden van ha hebben we bepanthen eczeem aangeschaft en verder zijn we eigenlijk niet gekomen. Roodheid neemt wel af maar...
  12. F

Advies? Emiotioneel

<p>Dag dames,</p><p>Ik ben benieuwd of anderen hier ook last van hebben, want ik kan het niet meer plaatsen.</p><p>ik ben bijna 38 weken, alles verloopt goed ( gelukkig ). Indalingsweeen gehad maar dat terzijde...ik word echt gek van mezelf. </p><p>Sinds...
  13. F

Twijfels

<p>Hallo allemaal,</p><p>Wil toch even mijn verhaal kwijt. Ik ben momenteel 29+3 weken ( eerste zwangerschap)..en zoals allen heb ik regelmatig controles bij mijn vk. Nu twijfel ik of ze het wel allemaal goed checkt. Ben er altijd met 5 min al weg. Ze voelt heel even aan mijn...
  14. F

Babyuitzet

<p>Hallo, </p><p>ik ben 28 weken en heb eigenlijk al bijna alles in huis.. op kleine extra dingen na. Nu vraag ik me af of ik wel voldoende heb van alles. Hoeveel lakens dekens heb ik bv nodig ( wieg ). Ik ben medio september uitgerekend wat het ook allemaal lastig...
  15. F

Vaak de Hik

<p>Hoi allemaal,</p><p>ik ben momenteel 28 weken zwanger..en heb ontzettend vaak de hik. Ben ik enige of hebben meerdere hier last van?</p>
  16. F

Uitgerekend in September @Almere

Hallo! Hier een mommy to be in Almere. Momomenteel ben ik 11+3 weken. Zijn er meer dames uit de buurt die in het eerste trimester zitten? Altijd leuk om te weten :) X
Terug
Bovenaan