Zoekresultaten

1. M

Jonge moeders uit Drenthe contact

<p>Hi,</p><p>Zijn hier nog jonge moeders ( of vaders ) uit Drenthe die zin hebben om te kletsen en ervaringen te delen</p><p>Ik ben 25 jaar en heb een zoontje van 2 maand oud. </p><p> </p><p> </p>
  2. M

Nutrilon volledige zuigelingen voeding bereiding

<p>Gedeeltelijk stappen wij nu over naar zuigelingenvoeding ivm weer werken straks en kolven is helaas niet genoeg. alleen nu snap ik niet waarom je het water eerst moet koken en dan weer afkoelen..  mijn kind krijst al zo erg als hij honger heeft zonder eerst andere signalen aan te geven...
  3. M

Advies / ervaring flessenwarmer

<p>Ik ben opzoek naar een flessenwarmer die ook een 12 volt ( autolader aansluiting )</p><p>ik heb zelf flesjes van Advent die moeten er dus wel in passen alleen hoor ik over de flessenwarmer van Advent geen goede verhalen. </p><p>wat zijn jullie ervaring / welke...
  4. M

Borstvoeding, suf van worden en in slaap vallen

<p>Ik vroeg mij af of meerdere van jullie hier last van hebben en of je hier iets aan kan doen.  tijdens het geven van borstvoeding en vooral snachts word ik ineens heel suf en sukkel ik soms haast in slaap wat natuurlijk niet moet met een kleine in je armen.  ik heb al geprobeerd om...
  5. M

9.5 week zwanger niet kunnen uitplassen

<p>Dag dames,</p><p>Lang heb ik lopen twijfelen maar toch hoop ik dat er meerdere zijn die hier zo vroeg al last van hebben of gehad hebben en een oplossing weten.</p><p>Ik ben op moment bijna 10 weken zwanger en sinds een week kan ik heel erg slecht uitplassen. Ik...
Terug
Bovenaan