Zoekresultaten

1. K

Nachtvoeding afbouwen

<p>Hoi,<br /><br />Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn zoontje is nu 1 jaar oud en ik zou graag zijn nachtvoeding willen afbouwen. Ik geef borstvoeding. Op het cb adviseren ze cold turkey te stoppen en dan te laten huilen. Prima, maar mijn zoontje zet als hij overstuur is...
  2. K

Is het campingbedje wel veilig?

<p>Hoi,<br /><br />Zoals de titel al zegt, twijfel ik enorm over ons campingbedje. We hebben hem gekregen, niet zelf gekocht. Nou is ons zoontje van 10-11 mnd nogal ondernemend en nieuwsgierig en heeft hij ontdekt hoe hij het matrasje kan opvouwen terwijl hij in het bedje ligt...
  3. K

Baby houdt zijn adem in tijdens het huilen

<p>Hoi, ik heb een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen!<br /><br />Mijn zoontje (9 maanden) houdt soms zijn adem in tijdens het huilen. Normaal helpt het om dan in zijn gezichtje te blazen of om hem op te pakken. Dan begint hij weer te ademen en huilt hij verder. Toen we...
  4. K

zonnebrandcrème baby

<p>Hoi,<br /><br />Met het mooie weer vorig weekend en de zomer op komst ben ik op zoek naar fijne zonnebrandcrème voor mijn kindje. Degene die ik nu heb vind ik niet echt fijn voor hem. Welke gebruiken jullie voor je baby en waarom?<br /><br />Alvast bedankt!</p>
  5. K

Borstvoeding meegegeven aan de opvang

Hoi, Mijn zoontje van 5 maanden krijgt nog volledig borstvoeding en ik ben aan het puzzelen hoeveel ik mee moet geven aan de opvang. Hij weegt 7 kilo en krijgt tussen de 5 en 7 voedingen per dag. We hebben de laatste tijd 2 flesjes van 150 ml meegegeven, maar ik vraag me af of dat voldoende is...
Terug
Bovenaan