Zoekresultaten

1. S

Bang voor monsters

<p>Hoi,</p><p>Ik heb een lief meisje vam bijna 3,5 jaar oud. Sinds kort is ze bang voor monsters als ze gaat slapen. Wat raden jullie aan? Meedoen en ze 'weg jagen' enz, of juist zeggen dat ze niet bestaan? </p>
  2. S

Antidepressiva tijdens zwangerschap

<p>Hoi zijn hier meiden die antidepressiva gebruikten voordat ze zwanger werden? Zijn jullie toen gestopt of doorgegaan. </p><p>Ik gebruik het dus ook en op advies van de huisarts direct gestopt. Was geen pretje... Bleek achteraf ook geen goed advies. Zonder afbouwen stoppen...
  3. S

Zwanger en vader (opa) kanker

<p>Hoi,</p><p>Ben toch benieuwd of er iemand is die in een vergelijkbare situatie zit of heeft gezeten...</p><p>Tijdens de zwangerschap van mijn eerste dochter kreeg mijn vader kanker. De verwachting was een paar maanden tot maximaal 1 jaar. Het was dan ook erg...
  4. S

Uitgerekend in januari

<p>Hoi, </p><p>Vanmorgen een positieve test! Als alles goes blijft gaan, ben ik dus uitgerekend in januari. Nog meer die uitgerekend zijn in januari? Wil het voorlopig nog geheim houden, maar moet er toch even met iemand over praten ?</p>
Terug
Bovenaan