Zoekresultaten

1. M

(Ongepland) zwanger??

<p>Hoi meiden,</p><p>op 14 augustus hebben mijn man en ik onbeschermde seks gehad. Ik gebruik geen anticonceptie en normaal gebruiken we dan een condoom.</p><p>de ochtend erna (zo’n 14 uur later) heb ik een morning-afterpil ingenomen. Dit omdat ik in februari ben...
  2. M

Krampen/steken

<p>hoi dames, </p><p>ik ben vandaag 12+4 zwanger en heb nog geen een kwaaltje gehad. Vorige week maandag een echo gehad en alles was goed.</p><p>nou heb ik sinds 1,5 uur buikkrampen en af en toe steekjes onder in Mn buik, beetje aan de linker kant. Het is vervelend...
  3. M

Zwangerschapskleren?

<p>Hallo dames, </p><p>ik ben op t moment 12 weken zwanger en heb nog geen zwangerschapskleding nodig. Toch ben ik er wel naar opzoek omdat ik over 2 weken voor een aantal weken op vakantie ga naar Amerika en het dan wel verwacht nodig te hebben. Ik kan alleen nergens iets...
  4. M

Tips tegen hooikoorts?

<p>Hoi dames, </p><p>ik ben op het moment 10 weken zwanger en op advies van de verloskundige sinds een week gestopt met Mn hooikoorts medicatie. Dus geen pilletjes, neusspray en oogdruppels voor mij. </p><p>Sinds gisteren is het echt drama en loop ik met dikke ogen...
  5. M

Wanneer zwangerschap bekend maken?

<p>hallo meiden, </p><p>sinds 3 weken weet ik dat ik zwanger ben. Gisteren de eerste echo gehad en ben overmorgen 9 weken. Alles was helemaal goed en het hartje klopte ook netjes.</p><p>we hebben het gisteren aan ouders/zussen/beste vriendin verteld. Nou vraag ik me...
  6. M

Update “overtijd”

<p>Hallo!</p><p>heb hier zo’n 1,5e week geleden ookal een bericht geplaatst omdat ik overtijd was maar een negatieve test had.</p><p>ben nog steeds overtijd, nu 12 dagen, en ondertussen 2 negatieve testen verder. Ben pas in januari gestopt met de pil dus ik weet dat...
  7. M

1 keer ongesteld geworden, nu overtijd

<p>hallo! </p><p>In januari ben ik gestopt met mijn pil. Meteen werd ik precies 28 dagen later ongesteld, netjes 5 dagen zoals het altijd is en verder geen andere klachten. </p><p>Ik ging er dan ook echt vanuit dat ik afgelopen vrijdag weer ongesteld zou worden maar...
Terug
Bovenaan