Zoekresultaten

1. F

Navelstrengbloed opslaan voor de stamcellen

<p>Hallo allemaal,</p><p>Een aantal weken geleden ben ik gewezen op het opslaan van navelstrengbloed vanwege de stamcellen (voor eigen gebruik) bij de stamcelbank van Nederland. Omdat ik over enkele dagen moet bevallen vind ik het maken van de keuze erg...
  2. F

Help, 4 weken zwanger en geitenkaas gegeten.. kan Dit?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Tijdens de lich heb ik vandaag een salade gegeten met zachte geitenkaas die even verhit was in de oven. Stom?!!</p><p>Ik kom nu aan het denken; Is dit gevaarlijk ivm de listeria bacterie? </p><p>Groetjes Fleur</p>
  3. F

Geen symptomen voor NOD

<p>Hallo allemaal,</p><p>Deze maand heb ik besloten om het zwanger proberen te worden "over te slaan". Het gaf mij zoveel rust. Daarnaast sta ik vrijwel iedere maand (direct na de ovulatie) strak van de PMS klachten: veranderde psyche, lichamelijke klachten zoals zere borsten...
  4. F

Mijn lijf houdt mij voor de gek! NOD werd OD ?

<p>Gisteravond ik na het zien van de Rode duivels uit pure frustratie een fles wijn opengetrokken. Ik met mijn 33 jaar, ga ronde 8 in.. Cheers!</p><p>Nog nooit eerder had ik een ovulatietest gebruikt en maakte zelfs van deze smiley op de clearblue ovulatietest een foto met een...
  5. F

Baalmomentje

<p>Lieve dames,</p><p>Ik word er zo moedeloos van..  zit nu op 9 dagen dpo (dag 22 cyclus) en ben al diverse topic's gestart. Wanneer ik er niet aan herinnert zou worden zou ik er echt niet continue mee bezig zijn maar mijn lijf doet zo raar.</p><p>Hoofdijn...
  6. F

Teveel urine op zwangerschapstest

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik en mijn ongelooflijke ongeduld! Ik heb er zojuist een test tegenaan gegooid op 9 dagen DPO. Ik denk dat ik teveel urine heb gebruikt want op de bijsluiter staat 5 sec in de urine houden (dit was bij mij denk ik iets langer, ik moest zo ongelooflijk...
  7. F

8 dgn DPO klachtjes..

<p>Hallo Allemaal,</p><p>Zoals ik iedere maand denk, deze keer voelt het echt anders! Misschien houd ik mezelf voor de gek.... Ik zou graag jullie ervaringen willen weten.</p><p>Mijn baarmoeder voelt al enkele dagen zwaar alsof de menstruatie ieder moment kan...
  8. F

Ovulatiebloeding?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben 33 jaar en wil graag zwanger worden van mijn eerste kindje. Ik zit momenteel in ronde 7 en heb deze ronde voor het eerst een ovulatietest gedaan. Ik weet dat ik niet mag klagen over mijn cyclus, deze is gemiddeld genomen 28 dagen. Maar het lijkt...
Terug
Bovenaan