Zoekresultaten

1. G

Kunstvoeding

<p>Hoi,</p><p>Op het moment geef ik borstvoeding aan mijn dochtertje. Aangezien ik dit best intensief vind met nog een kindje van 2 jaar overweeg ik de voedingen te gaan combineren met kunstvoeding.</p><p>Nu ben ik even nieuwsgierig wat jullie voor merk gebruiken...
  2. G

Schrijfwijze naam

<p style="text-align: left;">Hallo,</p><p>Ik ben een enorme twijfelkont en ben benieuwd naar jullie mening over de schrijfwijze van de naam wij hebben uitgekozen voor onze dochter die over paar weekjes geboren za worden.</p><p>We willen haar de naam Romee of Romée...
  3. G

Babyfoon

<p style="text-align: left;">Hallo,</p><p>Ik ben in verwachting van onze 2e dochter. Nu ben ik op zoek naar een babyfoon/bewakingscamera die via de app op je telefoon te bekijken is en waar je dus 2 camera's op kunt gebruiken. Iemand ergens goede ervaringen mee of...
  4. G

Meisjesnaam Mae

<p>Hoi,</p><p>De naam Mae vind ik een lieve maar stoere naam. Benieuwd naar jullie mening of jullie het ook leuk vinden of klinkt het te lastig of gek wanneer je bijvoorbeeld zegt.. Mae ga je mee? </p><p> </p><p>Liefs</p>
  5. G

Meisjesnaam

Hallo, Ik weet dat het super persoonlijk is, maar ik ben nieuwschierig wat jullie mening is over de naam Lux voor een meisje. Vind het zelf een stoere naam maar ook erg lief. Iemand evt andere suggesties? Ik vind namen zoals Vieve en Sare ook leuk! Lieve groet
  6. G

Baby 3 maanden eczeem

<p>hallo,</p><p>Sinds 1,5 a 2 weken heeft mijn dochter van 3 maanden huid uitslag op der buik/rug en beentjes. Gelukkig heeft ze er geen jeuk aan. Ze is heel vrolijk, drinkt en slaapt goed. Bij de dokter laten zien en die heeft het de naam constitutioneel eczeem gegeven...
Terug
Bovenaan