Zoekresultaten

1. L

Ingeleid doormiddel van tabletten

Hoi mamas, Ik ben sinds vanmorgen 7:30 in het ziekenhuis voor de inleiding doormiddel van tabletten omdat een ballonnetje niet lukte gister avond. Om 8uur kreeg ik de eerste 2 tabletten die ik moest slikken en straks om half 12 / 12 uur weer... heb sinds half 9 om de 8 minuten ongeveer steeds...
  2. L

Bang voor uitscheuren of ingeknipt worden

Hoi mamas.. Ik ben nu 37 weken en met 39 weken word ik ingeleid.. de baby is boven het gemiddelde en dit heb ik bij mijn 3 vorige baby's niet gehad die waren vrij klein en "normaal" en die bevallingen gingen super en zonder scheurtjes krasjes of knipjes.. maar ik ben nu ZO bang dat ik...
  3. L

13+5 wkn zwanger en corona

?Ik kan niks.. heel mn lichaam doet pijn en ik heb het zo ontzettend koud en vervolgens zweet ik me kapot en drijf ik m’n bed uit.Eten lukt amper en drinken ook niet… hoop echt niet dat dit invloed heeft op de baby..<br /><br />Klote corona ?<br /><br /><br />
  4. L

Zware blaasontsteking 11+4 weken zwanger

Hoii.. heb ik weer wat hoor.. Vanavond bij de hap geweest, ik kon/kan niet meer zitten staan of lopen van de pijn. Het begon zo rond half 5 de middag met een wat branderig gevoel bij het plassen.. dit werd al vrij snel erger en binnen een uur moest ik iedere 2 minuten naar de wc om zomaar...
  5. L

Misselijk misselijk en nog eens misselijk

Bah blegh.. ben er klaar mee dat misselijk zijn. Niks geen geuren meer kunnen verdragen.. ik word er dood ziek van.. Doe er alles aan om het kotsen in te houden maar het lukt me niet meer.. daar ga ik dan.. jahoor de wc word weer mijn beste vriend.. Dit alleen bij de tweeling gehad.. bij...
  6. L

Bloed in baarmoeder 7weken

Hoi allemaal.. Wij hebben gisteren de 1e echo gehad en ik ben volgens de vk 7weken zwanger.. het zag er goed uit het hartje klopte.. maar ze zei ik zie wel wat bloed in de baarmoeder.. nu kan dit niet zo veel kwaad en dat komt vaker voor dus als je wat bloed verlies heb ga dan niet meteen...
  7. L

6/7 weken zwanger en ontzettend pijnlijke krampen

In september heb ik een miskraam gehad toen ik 6 weken zwanger was.. ontzettend verdrietig want het was zo ontzettend welkom. Dus de angst dat het nu weer gebeurd die is zo groot.. de angst overheerst de blijdschap bij mij elke dag weer opnieuw. <br />Sinds vandaag heb ik ook echt van die...
Terug
Bovenaan