Zoekresultaten

1. P

Groot geschat+stuit 36 wkn!

We zitten hier even in een gespannen sfeer...ineens is onze baby ‘te groot’ volgens het ziekenhuis. Hiernaartoe vanuit verloskundige doorverwezen (vanaf week 36) wegens spoedkeizersnede bij 1ste kindje. Zijn ze dan verplicht. Bij de verloskundige liep de baby redelijk volgens groeischema...
  2. P

.

.
  3. P

.

.
  4. P

.

.<br />
  5. P

Van sprong 3 meteen naar sprong 4???

<p>Heyhey,</p><p>Mijn dochter is momenteel 10 weken en 3 dagen en naar mijn weten pas net ff uit sprong 3, waardoor ze ineens de 00.00u fles heeft laten wegvallen en goed doorslaapt tot 07.00 zomaar. Ook had ze daarin even flinke harde ontlasting. Maar nu lijkt het alsof ze al...
  6. P

Eerder naar fase 2 speen?

<p>Hey,</p><p>ik vraag hierbij even om ervaringen. </p><p>Mijn dochter is nu pas 6 weken, maar ik ben sinds vanmorgen toch al gaan proberen met de fase 2 speen. Ze had altijd al 25 min nodig met soms een boertje tussendoor, maar sinds we omhoog moesten in cc zit ik...
  7. P

Moeders voor moeders

<p>Hoi ladies,</p><p>ik ben zelf nu 10 weken zwanger van onze eerste kleine en kreeg bij de eerste afspraak met de verloskundige de vraag of ik mee wilde werken aan dit 'plas in het potje' project genaamd Moeders voor Moeders. Want tot je 16de week zit het belangrijkste stofje...
Terug
Bovenaan