Zoekresultaten

1. G

Flessenverwarmer

<p>lieve mamas,</p><p> </p><p>Ik zoek een goede flessenverwarmer. Heeft iemand er eentje waarmee die heel blij is? De revieuws zijn overal zo dubbel.</p><p>Liefss</p>
  2. G

Dochtertje 1 jaar slaapt niet

<p>Hoi lieve papa en mama’s,</p><p> </p><p>mijn dochtertje is 14 maanden en sinds twee weken wilt ze bij mij slapen. Ze was ook ziek dus ze heeft twee dagen bij mij in bed gelegen.</p><p> </p><p>maar nu slaapt ze niet meer in haar bed. Heeft...
  3. G

Baby weigert flesje

<p>Hallo, </p><p>Me dochtertje van zes maanden wilt haar flesje niet. Ze wilt er niks van weten. Ik weet even niet meer wat ik moet doen. Als ik hem al laat zien draait ze zich om. Ze begint te gillen en te schreeuwen. Ik check altijd voor het geven op me pols of het de juiste...
  4. G

Ik ga op vakantie en ik neem mee..

<p>Hallloo lieve papas, mamas en aanstaande ouders,</p><p>Ik heb de topic al eens geopent maar omdt we over 6 dagen vertrekken.  Dacht ik even checken of iemand aanvullingen heeft . En misschien heeft iemand anders ook wat aan mijn lijstje(baby van 5...
  5. G

Zijn er ouders die olvarit potjes geven

<p>Hi mamas en papas,</p><p> </p><p>Ik was laatst met vriendinnen en zei dat ik.potjes van olvarit wilde geven. Nu werd ik heel gek aangekeken... nu twijfel ik want ja onzeker word je snel als het je eerste kind is.. of die.biologische potjes van de...
  6. G

Baby slaapt gek,

<p>Hallo,</p><p>Sinds paar weken heeft mijn dochtertje van 3 maanden een aparte slaaphouding. Ze ligt in een boogje /u vorm met haar hoofd en benen naar achter en dan buik rug naar voren.  Om een  beeld erbij te hebben; </p><p>Hoofd      </p><p>         ...
  7. G

4 maanden baby vakantie turkije

<p>Lieve mamas,</p><p>Ik wil graag begin juni op vakantie gaan en mijn kleine is dan 4 maanden oud.</p><p>Kan dit? Zijn er ouders op vakantie gegaan met zo kleintje. Ik zoek graag ervaringen en tips.. of zal ik even wachten?</p><p>Hoe deden jullie dat...
  8. G

Prematuur dochtertje drinkt slecht

<p>Hallo lieve papas en mamas, </p><p>Mijn dochtertje is geboren met 33 weken. Ze was uitgerekend op 23 januari maar kwam dus 7 weken te vroeg..</p><p>Ik vraag me af hoe andere kindjes  het doen qua drinken en ontwikkeling enz. </p><p>Ik loop namelijk...
  9. G

Tonijn uit blik..

<p>Lieve mama's,</p><p>Voorheen mocht je wel tonijn uit blik eten en ben er vandaag achter gekomen dat sinds juli het advies is veranderd van voedingcentrum. </p><p>Ik heb 1x per week wel tonijn uit blik gegeten... Ik kan hier simpelweg niks maar aan veranderen en...
  10. G

Zwangerschapdiabetes

<p>Hi lieve mamas, </p><p>Zijn er ouders die zwangerschapdiabetes hebben en hoe ziet jullie eetschema er ongeveer uit?</p><p>Ik heb pas volgende week een afspraak staan en wil nu al zo goed mogenlijk op alles letten. Geen chocolade snoep enz spreek voor zich. Nu las...
  11. G

Vruchtwaterpuntie

<p>Hallo, </p><p>Zijn er mamas of heb je bekende die een vruchtwaterpuntie hebben gedaan... </p><p> </p><p>Ik heb inmiddels twee nipt testen de achter rug waarbij er te weinig foetale DNA aanwezig was. Dus er was geen negatief resultaat maar ook geen...
Terug
Bovenaan