Zoekresultaten

1. V

Nub ?

<p> </p><p>https://www.mupload.nl/img/swxf6sr.jpeg</p>
  2. V

Hechting

<p>Hoi!</p><p> </p><p>ik ging net naar de wc , en zag ineens wat raars in mijn urine , toen ik het wat beter ging bekijken leek het op een on opgeloste hechting ? , zou dit kunnen na 1,5 jaar ?? Ik heb het uit de wc gepakt en het was echt een touwtje qua structuur...
  3. V

Slapen

<p>Hallo ?</p><p> </p><p>onze kleine meid van bijna 1,5 jaar word snacht standaard 1 x wakker en slaapt alleen door als ze tussen ons in ligt + ze is elke ochtend standaard tussen 5 a 6 uur wakker en klaar om de dag te beginnen ( vrolijk en brabbelend ) iemand tips...
  4. V

Babyfoon

<p>Hoi!!</p><p> </p><p>ik vroeg me af wat nou een goede babyfoon is. Ben al een tijdje aan het kijken maar er zijn zo veel verschillende ? </p><p>we zoeken een goede babyfoon met het liefst een camera functie er op. Wie o wie heeft tips en of ervaringen...
  5. V

Positief of schaduw

<p></p>
  6. V

Afvallen

<p>Het is misschien een stomme vraag of misschien wil ik te snel geen idee maar ik ben echt dood ongelukkig met mijn gewicht , er zitten nog tien kilo’s zwangerschaps kilo’s aan mijn lichaam en pas totaal geen oude kleding meer. Ik ben dolgelukkig met mijn dochter en probeer elke dag...
  7. V

Wipstoel

<p>Hoi! </p><p>Vanaf wanneer mag een baby in een wipstoeltje ? En hoelang mogen ze er dan in zitten? </p><p> </p><p>En iemand nog goeie tips voor darmkrampjes? </p><p>Mama van een lief meisje van bijna 2 weken oud ?</p>
  8. V

Over de 40 weken

<p>Meer mensen die bijna de 41 weken aantikken?? ? </p>
  9. V

Bloed

<p>Hoi dames </p><p>ik ging net naar de toilet en wilde doortrekken en kwam er achter dat er slierten bloed / slijm in m’n urine zaten en dat ik bij het afvegen bruin bloed verlies heb. Ik voelde me vandaag raar misselijk en meer steken in m’n onderbuik, ik ben nu 8 weken en 3...
  10. V

Niet happy

<p>Okee ik moet dit even kwijt.</p><p>toen ik een positieve test in handen had was ik super blij ! Leefde een Week samen met mijn vriend op een roze wolk. Maar nu voel ik me al bijna ander halve week niet blij meer , het geluks gevoel is weg en het lijkt of ik niet meer kan of...
  11. V

Plopjes

<p>Hoi dames ,</p><p>misschien een rare vraag maar ik voel steeds plopjes net boven mijn rechter lies , wat kan dit zijn ? Ik vind het eigenlijk een naar gevoel ? ik dacht miss mijn darmen maar ik heb het nog nooit eerder gevoelt. Ik ben nu vijf weken en drie dagen...
Terug
Bovenaan