Zoekresultaten

1. R

4 weken oud en 4 voedingen op 24 uur?

<p>Hii dames!</p><p> </p><p>Ik heb een klein "dilemma" met onze dochter van 4 weken. Eerst wil ik graag het volgende uitleggen.</p><p>Lynn is met 2 weken opgenomen in het ziekenhuis bij de medium care vanwege projectiel braken. Haar broer Kyan heeft een...
  2. R

Tweede bevalling

<p>Hallo dames!</p><p>Op dit moment ben ik 39 weken en 4 dagen zwanger van ons tweede kindje. <br /><br />Gek genoeg merk ik dat ik iedere dag rond loopt met een gevoel van angst. Ik schrijf dit dan ook meer om het van me af te schrijven, wellicht hebben jullie wat...
  3. R

Pijntjes, bevalling?

<p>Hi dames!</p><p>36+2 weken zwanger van ons tweede wondertje. En ik ben het zó beu (het zwanger zijn, haha!). Bij de eerste zwangerschap ben ik bevallen met 39+2 dagen.</p><p>Sinds twee dagen heb ik pijn boven in mijn buik in de buurt van mijn maag. Als ik daar...
  4. R

Voeding CB

<p>Hi allemaal</p><p>Onzekere mama hier!</p><p>Afgelopen twee weken heb ik met het CB in de knoop gezeten over het volgende geval.</p><p>Onze zoon (die aankomende 20 oktober 1 jaar wordt) nog geen vaste voeding eet. Zijn eetschema ziet er als volgt...
  5. R

Tips voorleesboekjes baby

<p>Hallo dames!</p><p> </p><p>Heeft iemand tips voor voorleesboekjes voor een baby van 0-12 maanden? Ons kleine mannetje Kyan is 9 maanden oud en heeft veel interesse in boekjes.</p><p>Ik ben voornamelijk opzoek naar boekjes voor het slapen gaan en/of...
Terug
Bovenaan