Zoekresultaten

1. N

Hcg waarden

Hey allemaal, Vandaag een bloedtest laten doen ben nu 4w en 6 dagen. Uitslag: 250 Bij mijn zoontje had ik een bloedtest op 5weken en 1 dag en was de uitslag 1750 Dit was in 2021 In 2022 had ik een miskraam op 6weken en 5 dagen. Was mijn HCG nog maar 16. Dit maakt mij nu ook wel heel erg...
  2. N

Langste cyclus ooit. Zwanger of toch niet?

Hey allemaal, Ik heb meestal cyclussen tussen de 26 en 30 dagen. Momenteel zit ik op dag 33 en totaal niets. Meestal enkele dagen ervoor erge rugklachten, chagrijnig... Nu niets, ondertussen wel iets lichte krampen. Die had ik ook als ik zwanger was van mijn eerste. Wij gebruiken sinds...
  3. N

5 dagen over tijd

<p>Hey allemaal, </p><p>Wij hebben momenteel een zoontje van bijna 5 maanden. Een erg braaf ventje. </p><p>Nu heb ik al 2x mijn menstruatie gehad. Maar nu ben ik al 5 dagen overtijd. Heb deze namiddag wel een test gedaan en deze was...
  4. N

Gelilact

<p>Hey allemaal. Sinds een paar weken zijn we begonnen om ons ventje zijn pap te verdikken. Hij dronk echt te veel en omdat hij Nutrilon Omneo krijgt voor zijn krampjes en moeilijke stoelgang konden we dus enkel verdikken met gelilact. </p><p>Nu als ik in zijn flesje een half...
  5. N

1ste menstruatie na bevalling

<p>Hey dames,</p><p>Ik ben 4 weken geleden bevallen. Mijn bloedverlies was zo goed als weg.maar nog niet volledig. Daarnet zat ik op het toilet en verloor ik een gigantische prop bloedverlies. Heb echt hevige  buikpijn nu.</p><p>Is dit al de eerste menstruatie na de...
  6. N

Stuwing en extreem lekken

<p>Hey dames,</p><p>Ik ben dinsdag bevallen van ons zoontje. Ik heb hierbij de eerste melk kunnen geven van de borst. Dit was mijn enige wens in geval van borstvoeding. </p><p>Ik ben daarna gewoon KV voeding gaan geven. Nu heb ik sinds vandaag extreem veel last...
  7. N

Ontzettende rugpijn

<p>Hey allemaal, </p><p>Momenteel ben ik bijna 8 weken zwanger. </p><p>Ik heb 2 jaar geleden een hele zware dubbele hernia gehad. Waaruit ook nog eens uitkwam dat ik een aangeboren afwijking heb in mijn rug namelijk een vernauwing van mijn ruggenmergkanaal. Daarbij...
  8. N

Weet niet waar kruipen...

<p>Hey allemaal, </p><p>Wij zijn ondertussen al bijna 3 jaar aan het proberen voor een eerste kindje. Heb al cyste problemen gehad die af en toe even pijn deden. </p><p>Mijn NOD deze maand is van gisteren (14/04) tot en met vrijdag. Door onregelmatig te...
  9. N

Testen of toch niet

<p>Hey dames, </p><p>Ik zit momenteel op dag 26 van mijn cyclus. Ik ben onregelmatig en heb dus een cyclus van 27 tot 31 dagen. Niet al te gek. Volgens mijn app die rekent op 29 dagen zou ik dus op kerstdag ongesteld worden en zou ik 11 december mijn ovulatie hebben gehad. Nu...
  10. N

Lange cyclus

<p>Hey allemaal,</p><p>Ik zit momenteel aan een cyclus van 42 dagen. Heb nog niet getest omdat ik met een cyste zit en daarvoor medicatie neem. Volgens de gynaecoloog is er een kans dat het door de medicatie is dat ik niet ongesteld word. Woensdag moet ik op controle om te zien...
  11. N

Test KV 2vr5 versus testen Action

<p>Hey allemaal,</p><p>Welke test raden jullie aan de KV 2voor5 of de gewone van action? Ik ben namelijk momenteel 5 dagen overtijd en mijn testen van action blijven negatief. Heb nog wel 1 test van KV liggen. Kan er geen gaan bijhalen want ze zijn momenteel niet...
  12. N

3 keer ongesteld in 1 maand ?

<p>Iemand hier een verklaring voor of weet wat ik kan doen.</p><p>Ik kreeg mijn maandstonden door op 6 september tot 10 september. Dit was een cyclus dus van 24 dagen. Ik kreeg ze terug door op 20 september tot 23 september. Nu kreeg ik gisteren dus de 29ste terug mijn...
  13. N

Blaasontsteking of niet

<p>Hey allemaal,</p><p>Even een vraagje, mijn NOD is 18juli. Mijn ovulatiedag is 6 a 7 dagen geleden.</p><p>Nu heb ik al een paar dagen last van buikpijn in mijn onderbuik, misselijk en gevoelige tepels. Daar komt ook nog bij dat ik soms een brandend gevoel heb bij...
Terug
Bovenaan