Zoekresultaten

1. M

Bescherming haard

<p>Hallo ouders, ik vroeg me af hoe jullie staan in het beschermen van hete/gevaarlijke dingen voor jullie dreumessen. Onze kleine is nu 20 maanden en het wordt tijd om de kachel bij ons weer aan te doen (onze verwarming is een houtkachel). Vorig jaar hadden we een hekje om de kachel...
  2. M

Vervolg autostoeltje

<p>Hallo ouders, </p><p>wij zitten momenteel middenin de zoektocht naar een nieuw autostoeltje. Het zal wel aan ons liggen maar we snappen er niks van met wat nu op welke basis past... welke stoeltjes hebben jullie als vervolg op de kleinste gekocht, op welke basis passen ze en...
  3. M

Staan in het shantala babybadje

<p style="text-align: left;">Hallo mede ouders van baby’s,</p><p style="text-align: left;">Het onderwerp zegt eigenlijk alles, onze zoon van 7 en een halve maand hebben we vanaf een maand of 4 altijd in het shantala badje gewassen en dat ging super goed, hij vond het erg leuk...
  4. M

Borstvoeding en tandjes

<p>Hoi moeders, </p><p>Ik geef borstvoeding sinds de geboorte van mijn kleintje en dat gaat tot nu toe heel goed. Hij is nu bijna 5 maanden en zoals de titel al doet vermoeden.. hij heeft sinds een weekje of 2 tandjes. En je raadt het al, hij bijt me dus steeds vaker en dat is...
  5. M

Piepend bibs speentje

<p>Hoi, heeft er hier iemand ervaring met de bibs speentjes? Ik had er eerst 3 die ik afwisselde, na een tijdje gingen ze 1 voor 1 een beetje piepen als mijn zoontje ze gebruikte. Ik nam aan dat ze kapot waren, bestelde een paar nieuwe en gooide de piepende weg, maar nu piepen de nieuwe...
  6. M

Slaapschema

<p>Hoi! Ik ben heel benieuwd hoe jullie baby’s slapen. Overdag en s’nachts. En hebben jullie een “opgelegd” schema dat je strikt volgt of laat je het van de dag en van je kindje afhangen? </p><p>Hier bij ons (10 weken):</p><p>Ik sta met hem op rond half 8, rond half...
  7. M

Speentjes steriliseren en vervangen

<p>Hoi! Ik vroeg me af hoe jullie in het onderwerp speentjes schoonmaken en schoonhouden zijn. Hoe vaak steriliseren jullie ze? En verwisselen jullie echt elke 6 weken de speentjes (zoals aangegeven wordt op de verpakking) ? </p>
  8. M

Ontlasting 2 maanden

<p>Hét favoriete onderwerp van alle ouders van baby’s... ? </p><p>Ons zoontje had in het begin altijd bij elke verschoning gepoept, soms wat meer en soms wat minder. Nu is hij 8 weken en heeft plotseling nu al sinds woensdag niet meer gepoept (muv een heeel klein beetje...
  9. M

Carpaal tunnel syndroom..

<p>..oftewel knakworstvingertjes, zoals mijn vriend het noemt. </p><p>Waarbij je vingers heel snel gaan “slapen” als je ze te lang in dezelfde houding houdt (met de polsen gebogen) en s’nachts wakker wordt omdat je handen pijn doen en tintelen. S’ochtends veel pijn en moeite...
  10. M

26 weken, bekkeninstabiliteit?

<p>Ik moet even wat frustratie kwijt over mijn lichaam hoor. Misschien herkennen jullie het en kunnen jullie me eens wat tips geven! </p><p>Ik ben nu 26+5 zwanger, super happy, eerste maanden niks geen kwaaltjes gehad (de ochtendmisselijkheid is gelukkig volledig aan me voorbij...
Terug
Bovenaan