Zoekresultaten

1. M

Verzakking?

Hoi, Beetje een gênante vraag voor mij. Ik ben 4 weken geleden bevallen van een prachtige dochter met een gewicht van bijna 5 kilo, ze is mijn 2e kindje. Ze lag als sterrenkijker en heeft vast gezeten met haar schouder tijdens de bevalling. Alles is uiteindelijk wel natuurlijk gegaan...
  2. M

Inleiding met tabletten

Hoi Allemaal, Aanstaande maandag 16 augustus word ik ingeleid door middel van tabletten. Ik ben dan 38+1 zwanger van ons tweede kindje, ik word ingeleid vanwege zwangerschapssuiker en erg groot geschat kindje 3940 gram bij 36+5 weken.. Zo’n 3 jaar terug ben ik ingeleid met een...
  3. M

Menstruatie en toch zwanger?

<p>Hoi,</p><p> </p><p>Ik heb een cyclus van 35 dagen. Vorige week dag 35 een zwangerschapstest gedaan, hierbij een lichte schaduw achtinge streep te zien. Die middag begon het bloedverlies, wat ook op een menstruatie leek. 4 dagen helderrood bloedverlies met...
  4. M

Primolut

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Heeft iemand ooit primolut gebruikt?</p><p>Ik heb in februari een miskraam gehad, hierna 1 keer een menstruatie gehad na 38 dagen. Dit was in maart, hierna niet meer ongesteld geweest. Hier heb ik de huisarts voor gebeld en...
  5. M

Cyclus in de war na miskraam

<p>Goedemorgen,</p><p> </p><p>Hier even een vraagje of iemand dit herkent.</p><p>9februari heb ik een miskraam gekregen bij 5 weken en 2 dagen zwangerschap. Ik was zwanger van ons 2e kindje, en gelijk in ronde 1 was dit raak. Maar sinds dit is gebeurd is...
  6. M

Mee kijken

<p>Hoi, zouden jullie even mee willen kijken? Bij mijn dochter testte ik pas 5 dagen na nod positief. Nu lijkt het of ik een heel licht streepje zie of wil ik dit graag zien?? vandaag mijn nod. Voelt ook totaal niet of mijn menstruatie eraan...
  7. M

2e kindje nod januari 1e ronde

<p>Goedemorgen dames,</p><p> </p><p>Ik wil het toch even van me afschrijven omdat ik het er met niemand over kan hebben. Wij hebben een prachtige dochter van 15 maanden(ongepland zwanger) dus daar waren we totaal niet mee bezig. Ook is zij 6 weken te vroeg geboren...
  8. M

Heupdysplasie?

<p>Hoi,</p><p> </p><p>Gister naar het consultatiebureau geweest met onze kleine meid van 6maanden. Nu zagen ze dat haar bilplooien niet gelijk lopen en voelde de arts met het draaien van haar beentjes dat haar linkerheup stagneerde. We moeten nu een echo laten maken...
  9. M

Verhoging baby 7,5 week sprongetje?

<p>Hoi kan iemand mij helpen?</p><p>mijn dochter heeft temperatuurs verhoging van 37.8 dus valt nog mee ook is ze de hele dag al erg hangerig en huilerig. Zou dit bij het sprongetje van 8 weken kunnen passen? Verder geen verschijnselen van ziek zijn, dus vandaar mijn vraag...
  10. M

Doorslapen??

<p>Goedemorgen</p><p>Mijn dochter is momenteel 7 weken oud. Een 2 weken geleden zijn wij overgestapt op forte voeding dit krijgt ze voor de nacht een hele fles en overdag gemengd met standaard voeding. Een anderhalve week sliep ze van 23.00-4.00/5.00 kreeg de fles en sliep door...
  11. M

Van 8 naar 7 voedingen?

<p>Goedemiddag,</p><p>Onze dochter is vandaag precies 6 weken oud. Ze is bij 34 weken en 2 dagen geboren. Vanuit het ziekenhuis zijn ze gestart met 8 voedingen. Nu drinkt ze 8 flessen van 75 en soms 80 ml ze krijgt kunstvoeding. Nu gaf het consultatiebureau aan dat ze eigenlijk...
  12. M

Man begrijpt me niet.

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Ik wil even m’n frustraties kwijt.. Onze dochter is bijna 5 weken oud, ze heeft 2,5 week in het ziekenhuis gelegen voor ze thuis kwam. Dolblij ben ik met dat ze thuis is, wel valt het me ook zwaar we hebben geen kraamzorg gehad oid dus...
  13. M

Overstappen naar flesvoeding

<p>Goedemorgen,</p><p>Mijn dochter is nu 4 weken oud. Aan het begin heeft ze 2,5 week in het ziekenhuis gelegen ivm vroeggeboorte. Al die tijd heb ik gekolfd, productie was goed op gang. In het ziekenhuis was nog geen mogelijkheid dat ze aan de borst zou drinken ivm...
  14. M

Inleiden bij 34 weken

<p>Hoi Allemaal,</p><p>Aanstaande maandag ben ik 34 weken en wordt ik ingeleid. Dit ivm hoge bloeddruk en klachten van zwangerschapsvergiftiging waardoor het risico te groot is. </p><p>Ons kindje werd bij 32+4 dagen geschat op een gewicht van 2260...
  15. M

Bijna 32 weken en zo beroerd

<p>Goedemorgen allemaal.</p><p> </p><p>vandaag ben ik 31+6 zwanger. Vanaf week 27 heb ik 2 weken in het ziekenhuis gelegen met verstoorde leverfuncties en een hoge bloeddruk. Ze stonden zelfs op het punt om onze kleine te halen. Zelf voelde ik me goed en had hoer...
  16. M

Puppy en zwanger?

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>op dit moment ben ik 29 weken zwanger. Mijn vriend en ik zitten erover te denken om een puppy te nemen. Dit willen we beide al heel lang, nu zit ik momenteel thuis omdat ik van de gynaecoloog niet meer mag werken.</p><p>wij...
  17. M

Ziekenhuisopname

<p>Hoi Allemaal,</p><p> </p><p>ik moet even mijn verhaal kwijt. De laatste 2,5 week is er zoveel gebeurd. Ik voelde me goed, moest naar het ziekenhuis voor controle van m’n bloeddruk, deze was 150/90 aan de hoge kant maar viel nog mee naar mijn idee omdat het ook 38...
Terug
Bovenaan