Zoekresultaten

1. M

Stokke flexi bath

Goedemiddag, Ik ben aan het twijfelen om een Stokke Flexi Bath te kopen. Het liefst de xl variant. Heeft iemand ervaring met dit badje? Ik zie dat de xl variant niet op de badstandaard van Stokke kan. Weet iemand of de xl variant wel op een andere standaard kan?
  2. M

Commode

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben langzaam aan het zoeken naar meubels voor de babykamer. Het liefst neem ik spullen die ik langer kan gebruiken. Nu had ik bij de Ikea een kast gezien die ‘Hauga’ heet. Is geen officiële commode, maar eigenlijk een buffetkast. Ik ben nu benieuwd...
  3. M

Verwijzing naar het ziekenhuis met overgewicht

<p>Hallo allemaal, Ik ben eigenlijk opzoek naar dames die overgewicht hebben en hulp nodig hadden bij het zwanger worden. Ik ben vooral benieuwd naar verhalen van dames met een bmi hoger dan 30. Hoe hoog was het bmi? Hoe ben je geholpen? Waren er nog andere eisen? Hopelijk willen sommige...
  4. M

Naar de huisarts

<p style="text-align: right;">Hallo allemaal,</p><p>We zijn al enige tijd bezig om zwanger te worden. Helaas wil dat niet lukken. Waarschijnlijk ligt dat aan mij, want ik heb overgewicht. Ik heb wel elke 28 tot 40 dagen een menstruatie, maar dat wil niks zeggen. <br...
  5. M

Veel plassen

<p>Hallo dames, </p><p>Deze maand ben ik heel onrustig. Ik heb het gevoel/de hoop dat ik zwanger ben, maar eigenlijk kan ik dat niet weten. Met een cyclus van 28 dagen zou ik volgende week vrijdag ongesteld moeten worden. De laatste maanden duurt mijn cyclus meestal iets...
  6. M

Vaak plassen

<p>Vanaf hoeveel weken is het normaal dat je vaker moet plassen als je zwanger bent?</p><p>Ik zit nog voor mijn NOD, maar ik moet al redelijk vaak plassen. Ik weet dus ook niet of ik zwanger ben. Het lijkt alleen ook niet op een blaasontsteking, want het doet geen pijn en er...
  7. M

Beste zwangerschapstest

<p>Hallo dames</p><p>Even een vraagje: wat vinden jullie de beste zwangerschapstest?</p>
  8. M

Clear Blue ovulatietest

<p>Hallo dames,</p><p>Ik maak sinds een paar weken gebruik van de gewone cb ovulatietesten. Ik twijfel nu alleen over het resultaat.</p><p>Ik testte elke ochtend. Elke dag kreeg ik een rondje. Afgelopen donderdag kon ik helaas niet ‘s ochtends testen en heb ik dus...
  9. M

‘Oud’ spermazaad

<p>Ik heb even een vraagje. Door omstandigheden hebben mijn vriend en ik de afgelopen 2 weken geen seks kunnen hebben. Gisteren hebben we wel geklust en vandaag merkte ik dat ik mijn eisprong had. </p><p>Ik heb wel eens gehoord dat je ‘oud’ zaad hebt als je te lang niet klust...
  10. M

Bloeding tijdens positieve ovulatietest

<p>Hallo dames, </p><p>We proberen al een tijdje zwanger te worden, maar helaas is het nog niet gelukt. We hadden dus besloten om te starten met ovulatietesten. </p><p>Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad, maar de laatste maanden was mijn cyclus heel...
  11. M

Wel of geen menstruatie?

<p>Hallo allemaal, </p><p>Wij proberen sinds het begin van dit jaar zwanger te raken. Ik ben inmiddels iets meer dan een jaar gestopt met de pil. Voordat ik met de pil begon en tijdens het gebruik van de pil heb ik altijd een regelmatige cyclus gehad. Nadat ik gestopt ben met...
Terug
Bovenaan