Zoekresultaten

1. G

Hoofdpijn na ruggenprik

<p>Ik ben 2 dagen geleden bevallen en heb als ik ga zitten op lopen extreme hoofdpijn en nekpijn. Het voelt als een extreme druk in je hoofd en kramp, stijve nek. Het is echt niet houdbaar.</p><p>ze denken dat het komt doordat er een scheurtje in het hersenvocht is ontstaan na...
  2. G

Symptomen en st

<p>Hoi Allemaal. Ik heb een paar vragen over diverse symptomen en stuitligging.</p><p>ik heb sinds het begin van mijn zwangerschap al veel bloed wondjes in mijn neus en met snuiten zit er altijd wel wat bloed. Ik heb ook veel slijm in mijn keel waar ook regelmatig een klein...
  3. G

4D echo

<p>Goedemiddag,</p><p>wij willen in de regio zuid Holland een 4d echo echo maken. Maar wat zijn jullie ervaringen?</p><p>Hebben jullie een goede waar de kwaliteit goed is en de praktijk een goede nette indruk heeft?</p><p>gr</p>
  4. G

Hoofdpijn (voorhoofd)

<p>Hoi Allemaal,</p><p>Ik ben nu 23 weken zwanger en heb blijvende hoofdpijn aan de linkerkant van mijn voorhoofd, net boven mij hoofd. Het is geen stekende pijn maar een soort druk.</p><p>En ben ook continue door verkouden.</p><p>Is dit herkenbaar voor...
  5. G

Last van ogen

<p>Hoi Allemaal, ik heb sinds ik zwanger ben (ben nu 16 wkn) steeds last van mij ogen. Af en toe wazig zien en af en toe een druk achter mijn ogen.</p><p>De vk zei dat het niet perse een zwangerschapsklacht is. Herkend iemand dit?</p><p>en wat hebben jullie hier...
  6. G

Ziek gevoel & uitdroging

<p>Hoi allemaal, ik voel me de afgelopen periode steeds moe en ziek..</p><p>Sinds vannacht ook het idee dat mijn lichaam gloeit(koorts gevoel) steken aan de linkerkant van mijn rug/zij en steeds klappertanden.</p><p>ook al een aantal x opeens tintelingen in arm en...
Terug
Bovenaan