Zoekresultaten

1. M

Wanneer beugel van stokken trip trap

Hallo lady's en eventueel papa's, Hoe oud waren jullie kindjes toen de beugel van de trip trap stoel af ging. Onze dochter 1,5 heeft vandaag ondekt dat erop klimmen via de beugel en er zelf in gaan zitten door eerst op de beugel te gaan zitten wel erg leuk is. Gezien we het al zien gebeuren...
  2. M

Tips gevraagd, ( de ik ben dwars fase)

Hallo mama's en misschien wel papa's Onze dochter is 16 maanden, erg leer gierig, volop aan het praten en gebaren. Maar vooral momenteel aan het uittesten en dwarsen. Waar wij in de veronderstelling waren dat de nee is 2 pas rond die leeftijd begint, weten we nu af en toe even niet wat...
  3. M

Zindelijk worden

Alvorens ik het bericht begin ik zoek tips geen commentaar: Onze 15 maander doet het super goed, is een echte stuntvrouw, rent klimt klautert, heeft der eigen klusjes al volledig onder knie ( denk aan dieren eten geven, afval in de prullenbak gooien en dieren eten geven, wel met mondelinge...
  4. M

Ongewensr gedrag

Ohh dit klinkt heel ernstig maar mijn 14 maander heeft bedacht dat bijten helemaal fantastisch is! Maar vaders en moeders hebben er inmiddels schoon genoeg van. Voor je er erg in hebt hapt ze je in het wang of pols, trui enz.. Hoe pak ik het aan? Ik geef nu aan op eigen hoogte dat het...
  5. M

Boven tandjes?

<p>Sinds gister avond hangt mw haar tong buitenboord, lijkt enig, zouden dit te maken kunnen hebben met de boven tandjes, zullen ze dan echt komen?</p>
  6. M

Uit bekers leren drinken.

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn baby nog 8 dagen dan dreumes, heeft alleen s avonds nog fles voeding.</p><p>Echter heb ik alle bekers al geprobeerd bij der, rietjes,380, gewone beker.</p><p>Mw drinkt slechts 2 slokjes en zet alles aan de kant. Als je de...
  7. M

Eerste meltdown

<p>Mijn nu nog baby bijna dreumes had zojuist haar eerste echte meltdown.</p><p>Compleet hysterisch, huilen en schreeuwen, mw gooide haar brood dwars door de kamer met bord en al en moest en zou alleen maar uit der stoel klimmen. </p><p>Nou heb ik der uiteindelijk...
  8. M

10 maand advies nodig, wat zou dit kunnen zijn?

<p>Hallo mama's en misschien wel papa's</p><p>Mijn 10 maanden oude dochter eet fantastisch maar het drinken is drama. Ik zal even de situatie schetsen.</p><p>Afgelopen nacht een hysterisch kond tot 02:00. </p><p>Schreeuwen huilen, extra fles gemaakt ...
  9. M

Eten onder de loep? 9 maand en een week

<p>Hallo allemaal,</p><p>Wie kan mij helpen want ik ben aan het medderen.</p><p>Onze dochter is met alles heel snel, staat, scharrelt rond de tafel, heeft 2 voor tandjes(zijn dan wel laat) begint sinds vorige week opeens te praten. ( mama, eten, lekker en dank je...
  10. M

Advies baby 8 maand drinken

<p>Hier weer een lekkere camping topic onze dochter doet het eigenlijk fantastisch maar...</p><p>Haar 3 flessen van 180+6 Is drama.</p><p>We zijn overgaan een 3 weken terug naar 3 omdat mw ernaast al Lekker eet en prop vol zat en 4 niet redde meer. Eten kwam...
  11. M

Camping: slapen en kou baby 8 maand

<p>Yeah gisteren aangekomen op onze avonturen vakantie op de camping. Onze dochter 8 maanden slaapt on haar camping bedje in de caravan.</p><p>Inmiddels is het buiten al afgekoeld en in de caravan niet meer benauwd maar aangenaam. Mw slaapt in een zomerslaapzak en romper korte...
  12. M

Borstvoedings vraag,:voedingsstoffen

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>In de kraamweek had ik al zoveel productie dat de kraamverzorgster al melk heeft ingevroren voor me. We zijn nu aan het oefenen met een fles 1 maal per dag, voor als onze dame straks naar de gastouder gaat.</p><p>Onze...
  13. M

Borstvoedingsvraag: baby bijna 7 weken

<p>Hallo Dames,</p><p>Onze spruit is bijna 7 weken oud. Per 1 januari slaapt ze in haar eigen bedje. Ik verbaas me er over maar rond half 9,9 uur. Hebben we ons slaap ritueel en ligt mw eenmaal op bed snel te slapen. Tot in de ochtend half 6 en vandaag zelf...
Terug
Bovenaan