Zoekresultaten

1. K

Gewoon even zeuren

<p>En dan moet het deze week dè week zijn dat er weer iets "kan" gebeuren.</p><p>Per maand laat ik het al meer los dst er wat kan gebeuren want per maand heb ik minder geduld. En per maand zijn er nog meer vrouwen om me heen zwanger.</p><p>Het is nu een soort...
  2. K

Vraagjes

<p>Vandaag heel veel helder slijm. Verwachte datum eisprong de 18e. Door medicatiegebruik kan dit weleens wisselen volgens de arts. Moet mijn ei dan nog komen denk ik of is ie al geweest? Zou later in de week klussen nog helpen?</p><p>Vriendlief had zijn kruit te snel...
  3. K

Nod februari

<p style="text-align: left;">Was er hier al een topic over?</p><p>Anders bij deze ?</p><p>Mijn volgende menstruatie staat voor 1 februari. Met oud&nieuw ongesteld geworden dus kon ik lekker aan de prosecco.</p><p>2019 wordt ons jaar, we gaan voor...
  4. K

Omgaan met teleurstellingen

<p>Ik had er onwijs veel zin in vandaag. Ik had heel heldere afscheiding dus het voelde voor mij als, ik ben supervruchtbaar. Alles uit de kast getrokken, lekker gekookt, lekkere massage, naakt tegen vriendlief aankruipen... Maar te moe is te moe en nu werd het voor hem door mij alsnog...
  5. K

Voedingssuplement en zwangerschap

<p>Ik ben vegetariër en nu ik ook nog mn eigen huisje heb deze herfstwinter overovermoe.</p><p>Nu kreeg ik bij de drogist Gentle Iron 20 mg als tip. Plantaardig, goud met bruine verpakking. Ik vroeg nog of dat kan bij zwangerschap. Volgens de drogistmeneer wel. Op de verpakking...
  6. K

Misselijkheid tip

<p>Nou, ik ga er nog even van uit dat mijn hormonen net zoals de Amerikanen denken dat koninginnedag nog bestaat een beetje in de war zijn maar nu ben ik wel steeds schijtmisselijk.</p><p>Tegen wagenziekte al jaren speciale acupuntuurbandjes. Kun je voor een tientje bij de...
  7. K

Afkortingen forum

<p>Ik heb er nu meerdere voorbij zien komen maar wie kan zeggen wat ze betekenen of waar ik dat kan vinden? Ik ben blondDt en voelme nu heel dom...</p>
  8. K

Voorstellen

<p>Hoi ik ben nieuw hier en hoop hier steun te vinden. Ben 25 sinds mei en misschien ga ik vanavond met mn pil stoppen... Vind ik alleen heel eng en ik hoop hier steun te vinden hoe andere ouders dit deden. Ooit moet je het toch een keer proberen... Wens naar kinderen sinds maart dit jaar...
Terug
Bovenaan